  • Data: 2019-01-08 12:43:43
    Temat: Re: Dom szkieletowy "paroizolacja" scian zewnętrznych.
    Od: Tomasz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-07 o 15:46, s...@g...com pisze:

    > I teraz do rzeczy:
    > Albo sie wydoktoryzuj i zadbaj abys ten dom mogl za pare lat wyremontowac jak juz
    sie pokapujesz jakie problemy cie beda nekac albo go sprzedaj w pizdu.
    > To nie technologia na warunki polskie. Nie na nasz klimat i nie na naszych
    budowlancow.

    > Ale jak juz sie zdecydujesz doktoryzowac to ta folia sie nie przejmuj. Ona wiele
    nie zmieni. Zadbaj aby nigdzie nie miec przeciekow, nigdzie nie lala ci sie woda po
    scianach a tam gdzie masz wode poprowadzona byly mozliwosci do zrobienia inspekcji.

    Że to jest technologia nie na warunki polskie zorientowałem
    się dopiero jak firma postawiła mi 2 miesiące temu, dom
    wykończony w 100% od zewnątrz a wewnątrz pusty do mojej
    dyspozycji. Sadziłem że skoro firma od lat stawia takie domy
    po Polsce to widocznie technologia jest opanowana.
    Sprzedanie go "w pizdu", jak piszesz nie wchodzi u mnie w
    rachubę więc z konieczności muszę się "doktoryzować" z
    tematu wykańczanie domu szkieletowego.
    Piszesz o filmikach amerykańskich/kanadyjskich na YouTube
    ale tego jest taka masa że nie jestem w stanie znaleźć jakiś
    pokazujący izolację i pokrycie od środka zewnętrznych ścian
    szkieletowych. Na zewnątrz wszystko mam zrobione dawno.
    Jeśli natknąłeś się na taki filmik prześlij mi link.
    --
    Tomasz