  • Data: 2019-01-07 17:00:13
    Temat: Re: Dom szkieletowy "paroizolacja" scian zewnętrznych.
    Od: Tomasz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-07 o 13:02, Budyń pisze:

    >nie ma obowiązku znać się na budowlance, pytaj fachowców i
    >rób jak każą.

    Gdybym się znał na budownictwie to nie zadawał bym pytań na
    grupie. Niestety nie znam żadnego fachowca który wiedział by
    jak wykańczać dom szkieletowy więc nie mam się kogo zapytać,
    pozostaje grupa dyskusyjna.

    > ty nie masz "ekstremalnej izolacyjności" tylko masz
    baaardzo słabą izolacyjność. 80mm styropianu -mało
    > ryfle w nim - zepsują i tak słaby współczynnik tego styro
    > 15cm wełny w ścianach (żadnej pustki!)-jest nieźle jeśli
    dasz porządną wełnę, a nie jakąś szmatę.Ale te 15cm jest
    osłabione drewnianą konstrukcją ściany, drewno jest gorsze
    niż wełna.

    Jak już pisałem nie pragnę mieć wypasionego domu a jedynie
    chatę wiejską o standardzie chat ze skansenu. Będę tam,
    mieszkał sam jako 75 letni emeryt. Druga, najważniejsza
    sprawa to na całe wykończenie wnętrza, łącznie z
    instalacjami, wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu mam
    tylko 70 K zł.
    Muszę więc ciąć koszty gdzie się da.

    A propo porządnej wełny, czy możesz dać mi jakiś namiar na
    taką, ja byłem
    gotów kupić jakakolwiek byle była taniana przykład tą:
    https://www.izotherm.pl/isover/welna-mineralna/welny
    -mineralne-dachowe/welny-mineralne-eps-039/plyty-z-w
    elny-mineralnej-aku-plyta-isover-eps-037-grubosc-150
    -mm-cena-za-m2_p_537.html

    --
    Tomasz