  • Data: 2018-10-11 08:26:06
    Temat: Re: Dom w technologii szkieletowej
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 11 października 2018 07:16:41 UTC+2 użytkownik Tomasz napisał:
    > W cenie jest 8 cm ryflowanego styropianu plus tynk a
    > wewnątrz możesz dać miedzy belki 15 cm wełny mineralnej i
    > karton- gips lub coś innego.

    wiec ja moze tak - jako posiadacz szkieletówki z różnymi udziwnieniami nie mogę
    liczyć na wiele sensownych porad -całość trzeba miec we własnej głowie.
    U ciebie jest podobnie - ten piec załatwia większosc sensowych porad, które mógłbys
    otrzymać. Pierwszą byłoby: wywal ten piec, daj podłogówkę. Ale ponieważ masz inną
    wizję to i porady sa od czapki.

    Ten styropian ryflowany jest pięknym wskaźnikiem o twojej (i firmy wykonawczej)
    wiedzy technicznej - to jest kompletna bzdura. Jakie jeszcze tam masz kwiatki -trudno
    ocenić.

    b.