  • Data: 2018-02-08 09:20:04
    Temat: Re: Dom z kontenera
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > natrysnieciu ocieplenia od srodka
    oczywiście, ale na razie nie wiemy jaka grubość będzie konieczna,
    natomiast wiemy że to droga usługa. o ile wiem (nie kopcie mnie jak się
    pomyliłem) to 50zł za m?. Tak więc kontener robi się węziutki. trzeba
    łączyć dwa, a to już nie jest taki banał.

    > plyty mozna przykrecac do blachy a na zewnatrz pianna do wyrownania z konstrukcja
    nosna.
    drugi natrysk? To już mamy ok 100zł/m?
    > Na oko z 15 centymetrow grubosci bedzie miala piana a od srodka ubedzie na grubosc
    plyty gipsowej.
    na oko.
    dlatego wolałbym aby ktoś mądrzejszy zbadał temat. może olać natrysk i
    obudować całość bardzo grubym styropianem, może właśnie natrysk od
    środka, ale TYLKO przy założeniu łączenia kontenrów? gdybamy

    ToMasz