  • 191. Data: 2010-09-25 18:44:45
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 25-09-2010 o 15:32:39 Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > I wtedy już nie masz domu, lecz ma go bank - bo ze sprzedaży spłącasz
    > kredyt.
    Lepiej samemu sprzedać niż miałby to robić komornik.
    A bank go nie ma, spłacam bank ze sprzedaży, zostaję co prawda bez domu
    ale i bez długów, które niespłacane szybko rosną.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 192. Data: 2010-09-25 18:49:27
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 25-09-2010 o 12:37:08 Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale ty nadal nie rozumiesz, adam ci tłumaczy że jak nie zapłacisz np
    > rachunku
    > ---------------
    >
    > A Ty nie rozumiesz, że statystycznie przypadki życiowe zdarzają się
    > każdemu. Np choroba, rozwód, więzienie, wypadek itp. Zabijesz smarkacza,
    > który wbiegnie na pasy, nie będzie świadków wtargnięcia, papuga nie
    > wybroni i idziesz do ciupy. Żona zdradza Cię z Twoim kolegą i zanim
    > wyjdziesz, to zostawi Cię z samymi długami. W takiej sytuacji mając duże
    > kredyty już się nie podźwigniesz. I nie pomoże ubezpieczenie.
    Ale bez kredytu też się nie dzwigniesz jak posiedzisz parę miesięcy.
    Kredyt już wtedy ma bardzo małe znaczenie,w 3 był ostatnio reportaż
    o człowieku który za trzysta parę złotych wylądował na 5 mies za kratkami.
    I co, dostał IMHO 350zł zł na wyjściu i radż sobie człowieku, żona
    oczywiście
    nie chciała o nim słyszeć, jego szczęście że w końcu mu pomogła i stanął
    na nogi, ale to tylko potwierdza regułę ż egeneralnie ci ludzie
    lądują na bruku.

    > Myślisz, że skąd się biorą żule? Wielu z nich kiedyś było normalnymi
    > obywatelami.
    Wiem skąd się biorą.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 193. Data: 2010-09-25 18:55:25
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 25-09-2010 o 11:29:11 widow <w...@t...pl> napisał(a):

    > Głupi jesteś i tyle. Dla prestiżu to są domy za ciężkie miliony
    > a tutaj jest mowa o stosunkowo małym domu.
    >

    > widze, ze moja wypowiedz dotknela mocno, skoro od glupcow mnie sie wyzywa
    Jak głupio piszesz to jak cię mam nazwać? Mędrcem?

    > proponuje poczytac netykiete i otworzyc szerzej oczy bo chyba klapki za
    > mocno opadly na to co dookola sie dzieje
    Chłopcze nie rozśmieszaj mnie.

    > moze prosciej wyjasnie:
    > dla jednego prestiz do zajechac przed kosciol nowym mercedesem, a dla
    > drugiego i maybacha bedzie malo
    Już napisałem to ale powtórzę, za kredyt buduje się drogi dom a kupuje
    tanie auto.
    Ja wyb udowałem taki jaki chciałem, i mam 3 wygodne łazienki, które tu
    taką sensację
    wywołały.

    > a oficjalnie dla wygody:]
    Bo głupi ludek ciuła całe życie żre margarynę a na starość buduje hawirę
    żeby mu pół wsi zazdrościło, a ci co chcą od życia coś więcej
    biorą kredyt i buduja taki jaki chcą i mieszkają jak biali ludzie,
    powolutku go spłacając.

    Jesteś tylko o tym nie wiesz.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 194. Data: 2010-09-25 19:59:31
    Od: "widow" <w...@t...pl>

    Jak głupio piszesz to jak cię mam nazwać? Mędrcem?

    Zbyt pochopnie oceniasz zdanie innych. Sloma z butow ci wychodzi. Niestety
    duzy dom nie dodal ci madrosci.

    > proponuje poczytac netykiete i otworzyc szerzej oczy bo chyba klapki za
    > mocno opadly na to co dookola sie dzieje
    Chłopcze nie rozśmieszaj mnie.

    A co czytanie ze zrozumieniem przychodzi zbyt trudno.

> [...]
    tanie auto.
    Ja wyb udowałem taki jaki chciałem, i mam 3 wygodne łazienki, które tu

    To po co sie chwaliles tymi lazienkami? Kogo to obchodzi?

[...]

    ... i zre margaryne pozniej, nie majac z czego splacac kredyt bo nie
    przewidzieli, ze po 10 latach cos zlego stalo sie w ich zyciorysie

    > tak sie sklada, ze nie jestem niewolnikeim zadnego banku, a mieszkam tam
    > gdzie mi wygodnie!
    Jesteś tylko o tym nie wiesz.

    wrozka jestes?

    na koniec EOT nie chce mi sie wiecej odpisywac, idz czlowieku obliczyc sobie
    kolejna

  • 195. Data: 2010-09-25 20:32:08
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-09-25 15:30, Ikselka pisze:

    > Nie mogę przyjąć.

    > 22 tysiące zapłaciłam ostatnio TYLKO za remont na piętrze (bez łazienki) z
    > wymianą okien wzędzie na piętrze, sama robocizna REMONTOWA to 12 tys.
    > Więc co Ty mi...

    Tanio albo mały ten remont. Remont jest droższy niż robienie od zera, bo
    trzeba zapłacić dodatkowo za demontaż, skucie, etc.

    M.

  • 196. Data: 2010-09-25 20:34:45
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-09-25 15:31, Ikselka pisze:

    > Niczego nie kręcę - kupiec aż się palił do transakcji.

    Kupiec? Zaraz - budowałaś, czy kupowałaś? A może chciałaś sprzedać
    dwudziestoletni dom 150m^2 za 1,5mln zł i kupiec aż się palił do
    transakcji? Niestety cedzisz informacje i nie podajesz najważniejszych
    danych. W ten sposób ceny mogą być dowolne.

    Odpowiesz mi na pytanie o stopę roczną do przeliczenia?

    M.

  • 197. Data: 2010-09-25 20:35:36
    Od: M <M...@o...pl>

    > Własne czyli praktyczne.

    Własne - czyli nieznane nikomu poza tobą. W takiej sytuacji możesz
    równie dobrze mówić po marsjańsku.

    M.

  • 198. Data: 2010-09-25 20:36:29
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-09-25 15:32, Ikselka pisze:

    > I wtedy już nie masz domu, lecz ma go bank - bo ze sprzedaży spłącasz
    > kredyt.

    Jesteś genialna. Rzeczywiście - jak sprzeda dom, to go nie będzie miał :-)
    ROTFL.

    M.

  • 199. Data: 2010-09-25 23:18:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 Sep 2010 15:55:54 +0200, robercik-us napisał(a):

    > Tak... i to kardynalne :-)))
    >
    > W 'tamtych czasach budowało się nie tylko przy użyciu innych
    > technologii, ale również inaczej planując wszystko, co związane z budową
    > :-))).
    >
    > Budowa wtedy, a budowa teraz..., to dwie zupełnie różne rzeczy :-))).

    I różne jakości.
    Bliskim sąsiadom już po roku myszy wlazły pod tynk w styropianowe
    ocieplenie nowego domu i zgryzły je do cna. A innym właśnie ostatniej zimy
    przemarzły ściany wokół ram okiennych, bo okna nie są osadzane dziś z tzw
    węgarkiem, lecz na styk ze scianą. I od rolokaset zrobiły im się mostki
    termiczne nad oknami - pleśń szaleje zimą, jak burza.
    Ja nie mam z domem żadnych problemów. No ale to STARA technologia, myślenie
    i materiały sprawdzone przez przodków w tym konkretnym klimacie.

  • 200. Data: 2010-09-25 23:19:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 Sep 2010 16:03:53 +0200, robercik-us napisał(a):

    > No cóż... skoro wiesz lepiej... to już nie mogę dłużej dyskutować :-)))
    > Zapewniam Cię jednak, że ani dom do małych nie należy - link do zdjęć
    > już zamieszczałem - ani nie wybieram najtańszych materiałów - dla mnie w
    > domu najważniejsze jest to, czego nie widać, zatem nie oszczędzałem na
    > instalacjach, ani na elementach konstrukcyjnych... Jak już mam
    > oszczędzać, to najprędzej właśnie na wykończeniu - i tu skłonny jestem
    > zastosować tańsze materiały.
    > Ale... skoro wiesz lepiej... :-) Twoja sprawa.

    Nie wiem lepiej, z czego budujesz, ale że taniej budujesz, to nie znaczy
    lepiej.