  • 11. Data: 2018-05-22 01:37:59
    Temat: Re: Doma na odludziu rzadko odwiedzany - bezpieczenstwo
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A zasieki i wilcze doly ze zmijami nie zadzialaja?

  • 12. Data: 2018-05-22 10:49:05
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "PJ" napisał w wiadomości grup

    > Jakie macie pomysly na zapewnienie bezpieczenstwa podczas mojej
    > nieobecnosci? Ochrona, kamery monitoringu, alarm?

    Tylko półśrodki.

    - Wykupienie abonamentu w firmie ochroniarskiej
    - Uciążliwe do sforsowania ogrodzenie jako pierwsza linia zabezpieczeń
    - Skuteczny system-niespodzianka utrudniający kontynuowanie działania
    włamywaczy po pokonaniu ogrodzenia (opaska betonowa z tłuczonym szkłem,
    zamaskowany rów/dół, kłujące krzewy)
    - System GSM powiadamiający o zdarzeniu (powiadomienie pozwoli wezwać pomoc
    dla poszkodowanego sprawcy włamania)
    - Zamaskowana leśna kamera zamontowana w miejscu niedostępnym bez drabiny,
    pozwalająca na identyfikację intruza
    - Alarm dźwiękowy uaktywniający się w przypadku wykrycia intruza na terenie
    posesji bezpośrednio po przekroczeniu ogrodzenia (powinien działać również w
    przypadku Twojej obecności w tym domu)
    - Utrudnienia w sforsowaniu samego budynku (okiennice, kraty, rolety
    antywłamaniowe, folie antywłamaniowe na szybach)

  • 13. Data: 2018-05-22 20:39:46
    Od: e...@g...com

    Wkurbionny zlodziej w końcu może spalić posesję.

  • 14. Data: 2018-05-22 22:06:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 maja 2018 20:39:48 UTC+2 użytkownik e...@g...com napisał:
    > Wkurbionny zlodziej w końcu może spalić posesję.

    Jak pokona opaske betonowa z tłuczonym szkłem+ zamaskowany rów+ co tam jeszcze
    głupiego można doradzić;)

  • 15. Data: 2018-05-22 22:28:10
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-22 o 10:49, zhbick pisze:
    > (...)
    > - Utrudnienia w sforsowaniu samego budynku (okiennice, kraty, rolety
    > antywłamaniowe, folie antywłamaniowe na szybach)

    Były swego czasu dyskusje, iż rolety antywłamaniowe "pomagają"
    złodziejom - nie widać ich z zewnątrz, jak buszują w pomieszczeniach.
    Lepiej okna z mocnymi szybami.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2018-05-22 22:31:35
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 22 maja 2018 22:06:41 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Jak pokona opaske betonowa z tłuczonym szkłem+
    > zamaskowany rów+ co tam jeszcze głupiego można doradzić;)

    A tak się głupio spytam, ta opaska z tłuczonym szkłem to jak ma niby
    przeszkadzać? Bo jakoś nie ogarniam tego myślowo ;)

    L.

  • 17. Data: 2018-05-22 22:45:48
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Sarkofag jak nad reaktorem w Czarnobylu moze by dal rade a moze nie. Jak miejscowi
    beda chcieli cos sobie zabrac to zabiora. Nic ich nie powstrzyma.

    Znajomy z poprzedniej pracy zrobił tak, że dofinansował budowę dwóch
    posesji (nad morzem i w górach), koszty rzędu 20 tys. zł jedna i niecałe
    40 tys. zł druga.

    Obie posesje to prywatne kwatery lokalnych właścicieli. Znajomy ma
    zapisany jakiś mały udział. Interes w tym taki, że gdy przyjedzie to nie
    płaci za pobyt. W sezonie z rodziną, poza sezonem także ze znajomymi*.

    * nie znam szczegółów jeżeli ktoś chce się pytać ilu, na jak długo...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2018-05-22 23:01:40
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > A zasieki i wilcze doly ze zmijami nie zadzialaja?

    A mnie się marzy M61 Vulkan wyzwalany automagicznie :)i normalne prawo
    do obrony.
    Wojtek

  • 19. Data: 2018-05-22 23:36:07
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A tak się głupio spytam, ta opaska z tłuczonym szkłem to jak ma niby
    > przeszkadzać? Bo jakoś nie ogarniam tego myślowo ;)

    To na wypadek ataku ślimaków - tych bez skorupek
    ;)

  • 20. Data: 2018-06-01 00:06:27
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Lisciasty pisze:

    > Mam niestety podobne wnioski :> Dalsi znajomi z Niemiec mają taką
    > chatkę na Mazurach, jak przyjeżdżają to od razu z podstawowym
    > wyposażeniem typu czajnik, kuchenka i różne takie, bo jest pewne w 100%
    > że nieużywany sprzęt znajdzie lepsze miejsce bytowania.
    > Teoretycznie można dać alarm i zatrudnić jakąś ochronę, ale czy to
    > będzie skuteczne?

    Z zawodowego poniekąd obowiązku znam całe mnóstwo metod robienia w w
    konia ochrony i obchodzenia zabezpieczeń technicznych.

    W opisanym przypadku - jeżeli zawrzeć umowę z pięciominutowym czasem
    dotarcia ochrony to coś to może dać, jak przybędą po kwadransie -
    zabezpieczą przed cieńszymi menelami korzystającymi z okazji i policję
    do spisania protokołu wezwą. A monitoring wizyjny wesprzeć kilkoma mocno
    trudnymi do wypatrzenia kamerami (cegłówka zza krzaka swoje potrafi
    zrobić), zaś rejestrator zakopać pod fundamentem - standardem bowiem
    jest, że znaleziony rejestrator się zabiera. Nie dla jego wartości - a
    żeby dysk z fleka potraktować.

    Naród mamy zmyślny...

    --
    Darek