  • 21. Data: 2018-06-01 00:11:00
    Temat: Re: Doma na odludziu rzadko odwiedzany - bezpieczenstwo
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Jeszcze symulator stojacego samochodu.

    Stojącego - błąd. Jeszcze zaiwanią... Jeżdżącego kilka razy dziennie, z
    prezentacją dla całej wsi!

    --
    Darek

  • 22. Data: 2018-06-01 00:45:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tanio nie bedzie ale da sie zrobic.

  • 23. Data: 2018-06-01 10:05:09
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 21.05.2018 22:45, PJ pisze:

    > Zastanawiam sie nad budowa domu wakacyjnego, dosc solidnego, murowanego - prawie
    > jak normalny dom, w ktorym mozna mieszkac caly rok. Na calkowitym odludziu, w
    > lesie. Problem w tym, ze bede mogl w nim bywac przez weekend raz na 2-3 tygodnie.
    >
    > Jakie macie pomysly na zapewnienie bezpieczenstwa podczas mojej nieobecnosci?

    W takim miejscu powinieneś pomyśleć nie tylko o zabezpieczeniu domu podczas
    Twojej nieobecności, ale także o zapewnieniu bezpieczeństwa sobie podczas
    pobytu w domu, w razie wizyty ludzi z lasu. Dobrym przykładem (i inspiracją)
    może tu być film "Azyl" z Jodie Foster w roli głównej. ;)

  • 24. Data: 2018-06-01 11:49:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tylko trzeba pamietac zeby insuline miec w tym specjalnym pokoju.