    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Drabina trzyczęściowa a schody
    Date: Sun, 1 May 2011 21:05:55 +0200

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ipk3hf$87m$1@node2.news.atman.pl...

    > To się nazywa lenistwo.

    Nie, to się nazywa trzecia zmiana wersji odpowiedzi z twojej strony. Już się
    nie upierasz, że zdjęcie pokazujące dół drabiny stojącej na schodku jest
    wszystkim, co powinienem w tej sprawie wiedzieć? Skąd taka nagła zmiana?

    > W podanym linku jest zbliżenie i podpis
    > http://www.lero.com.pl/drabiny/DSC_7375.JPG
    >
    > "Dzięki dodatkowym zaczepom drabinę można rozstawić
    > na każdej nierówności, schody itp"

    I super, od tego mogliśmy zacząć całą dyskusję i rozwinąć ją w stronę
    szczegółów, co właściwie na tym zdjęciu widać, bo szczerze mówiąc nie widać
    tam nic ponad normalny trzymający drugą nogę rygiel. Bez wycieczek
    osobistych, nadymania się i poprawiania zza zasłonki internetu własnego ego.
    Z innych zdjęć, których jakoś nie pokazujesz, wynika, że rygiel ten być może
    współpracuje z wystającymi z drugiego szczebla zaczepami, ale nie jest to
    oczywiste, więc może ktoś potwierdzi lub zaprzeczy. Zdanie "dzięki
    dodatkowym zaczepom" może być odpowiedzią, ale ponieważ jest ono w ulotce
    reklamowej, może równie dobrze znaczyć wszystko.
    Z innych źródeł z kolei dowiedziałem się, że są systemy drabin
    trzyczęściowych, w których rygle łapią za szczeble drugiej częsci.

    J.