  • 11. Data: 2009-09-04 07:01:26
    Temat: Re: Drzwi wewnętrzne
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ja kupiłęm Dre i ...
    wkurza mnie tylko delikatna okleina, czyściłem po farbie i potrafi zejść
    kolor z niej
    już nie móie o delikatnym przetarciu kostka do szlifowania gipsu gdzie na
    oknach nie ma ani śladu :(

  • 12. Data: 2009-09-04 10:04:47
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    a ile kosztuja te drzwi poszczegoilnyc producentow?

    bo za 1200 mozna kupic u stolarza, drewniane, wzor wedle zyczenia.

    mar

  • 13. Data: 2009-09-04 10:53:00
    Od: Fantomas <m...@w...pl>

    On 3 Wrz, 20:12, RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote:
    > Bezczelnie podepnę się pod wątek...
    > Do domu potrzebuje 9szt drzwi z ościeżnicami. Na drzwi jakie sobie
    > wymarzyłem mnie teraz nie stać.
    > W związku z tym szukam rozwiązań tańszych.
    > W oko wpadły mi drzwi Classen model TETTYDA.
    > Macie jakieś doświadczenia z tymi drzwiami?

    Tak ja mam doświadczenie z tymi drzwiami. W zeszłym roku sam
    zamontowałem u siebie 7 sztuk ( 2 rodzaje i z szybkami i z tymi
    listwami aluminiowymi) razem z ościeżnicami New Arcus. Uważam że w tej
    grupie cenowej drzwi bardzo dobre. Z montażem "trochę" się
    napracowałem. Efekt końcowy mi to wynagrodził. Ten model Tetyda z
    ościeżnicami New arcus prezentuje się bardzo efektownie, wyglądają
    jakby wrośnięte w ścianę:) Na każdym odwiedzającym robią spore
    wrażenie. Jakbyś chciał jakieś szczegóły to pytaj.

  • 14. Data: 2009-09-04 11:50:29
    Od: "Krzysiek" <NOSPAM_jachoska_NOSPAM@NOSPAM_gazeta.pl_NOSPAM>

    > bo za 1200 mozna kupic u stolarza, drewniane, wzor wedle zyczenia.

    1200 co? Netto, brutto z vat 7%, brutto z vat 7% i montażem, brutto z vat
    22%? Drzwi o które pytasz jest bardzo wiele rodzajów. Ceny różne. Inaczej
    kosztuje fornir, inaczej plastikowa okleina., inaczej pełna płyta wiórowa,
    itp. Cenniki są dostępne na stronach internetowych. Uzyskiwalne rabaty to
    10-30% w zależności za co i u kogo.

    Pełne drewniane z sony można kupić w marketach za zdecydowanie mniejsze
    pieniądze niż 1.200,zł. Jakość wykonania pozostawia sporo do życzenia, ale
    są całe drewniane.

    Ja nie chciałem drzwi od stolarza. Obawiam się paczenia/krzywienia i
    późniejszych problemów z usuwaniem usterek i ewentualnym egzekwowaniem
    napraw. Być może jestem przerważliwiony.

    Pozdr.
    Krzysiek

  • 15. Data: 2009-09-04 13:17:16
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Oglądałem w jakimś sklepie drzwi wewnętrzne "Drewmak".
    Wyglądały nawet nieźle, jestem ciekaw, kto u siebie ma i jak się sprawują.
    JaC

    -----

  • 16. Data: 2009-09-04 13:24:38
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Fantomas pisze:

> [...]
    > jakby wrośnięte w ścianę:) Na każdym odwiedzającym robią spore
    > wrażenie. Jakbyś chciał jakieś szczegóły to pytaj.

    Świetnie!
    Też myślałem o ościeżnicy New Arcus i takie będą prawie wszędzie.
    Niestety dwoje drzwi muszę posadzić na zwykłych ościeżnicach "standard"
    ale to i tak bez względu na producenta drzwi.

    Powiedz mi, czy elementy ościeżnicy są dobrze spasowane. Chodzi mi o to,
    czy w rogi cięte pod skosem po złożeniu do kupy są dobrze dopasowane?

    pozdrawiam
    gk

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 17. Data: 2009-09-04 14:23:32
    Temat: Re: Drzwi wewnetrzne
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci
    >a ile kosztuja te drzwi poszczegoilnyc producentow?
    >
    > bo za 1200 mozna kupic u stolarza, drewniane, wzor wedle zyczenia.

    Invado - 200zl brutto

  • 18. Data: 2009-09-05 19:20:12
    Od: Fantomas <m...@w...pl>

    > Powiedz mi, czy elementy ościeżnicy są dobrze spasowane. Chodzi mi o to,
    > czy w rogi cięte pod skosem po złożeniu do kupy są dobrze dopasowane?

    Muszę Ci powiedzieć że jak się poprawnie założy to są spasowane
    równiutko ale trzeba z tym trochę pokombinować bo składają się one z
    kilku elementów i w cale nie tak prosto jest to wszystko idealnie
    złożyć. Musisz też sprawdzić paczki jak Ci przyjdą bo ja w dwóch
    ościeżnicach miałem rozklejony jeden element i niepotrzebnie
    posłuchałem się gościa z salonu że to szybciej będzie samemu skleić
    klejem do drewna. Skleiłem według mnie równioutko ale jak złożyłem
    ościeżnicę to niestety jest szpara:( Drugą już reklamowałem.
    Dodam że zdecydowałem się na tej firmy drzwi ze względu na wzór który
    mi się bardzo podobał a który wymyśliła chyba Porta ale cena tamtych
    to kosmos.
    A odnośnie drzwi drewnianych to mam swoje zdanie. Miałem kiedyś
    robione przez najleprzego stolarza w okolicy i z roku na rok się coraz
    bardziej wykręcały. Jak już mogłem włożyć palec na dole między drzwi a
    futrynę to drzwi poszły do pieca. Classen Tetyda Ci się nie wykręcą:D
    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2009-09-05 21:31:53
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Twoje uwagi bardzo cenne!
    Jestem prawie zdecydowany na te drzwi. Jeszcze tylko muszę się upewnić
    co do koloru. Powiedz mi czy kupując u dystrybutora dostałeś jakiś
    sensowny rabat od cen katalogowych? Bo w Krakowie byłem we wszystkich
    miejscach gdzie sprzedają te drzwi i byłem lekko zszokowany faktem, że
    przy 9kompletach rabat nie przekroczył nawet 5%!!
    Udało Ci się u handlować sensownie te drzwi?

    pozdrawiam
    gk

  • 20. Data: 2009-09-06 09:34:58
    Od: Fantomas <m...@w...pl>

    On 5 Wrz, 23:31, RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote:
> [...]
    > przy 9kompletach rabat nie przekroczył nawet 5%!!
    > Udało Ci się u handlować sensownie te drzwi?

    Słuchaj ja brałem 7 kompletów drzwi i dostałem 7% upustu od cen
    katalogowych. Myślę że 5% przy 9 kompletach to bardzo mały rabat. Gość
    w salonie powiedział że dają 1 % od każych drzwi. Z drugiej strony
    ciekawe ile bym dostał rabatu jakbym brał 100 drzwi, czyżby 100%:)))
    Dokładnie ceny Ci nie podam bo ja brałem jedną ościeżnicę też classena
    standard, taką do której można wybrać różne listwy zakańczające. A i
    ja kupowałem w zeszłym roku. Woj. Mazowieckie.