  • 21. Data: 2018-12-02 21:43:38
    Temat: Re: Dzwonek WiFi
    Od: yabba <g...@g...com>

    > Miałem, ale zasięg za mały. A WiFi mogę powiększyć, bo skrętkę mam
    > wszędzie.
    > No chyba, że ktoś poleci jakiś, który w pomieszczeniach na odległość 40m
    > działa. Chyba takich nie ma. :-(

    Gorke, Elmes, Proxima

    https://gorke.eu/12--sterowniki-radiowe
    http://www.elmes.pl/pl
    https://www.proxima.pl/kategoria-produktu/zabezpiecz
    enia-budynkow/piloty-specjalne/

    Z pilotów bateryjnych zasięg do 400 m w terenie otwartym. Możliwość
    "przedłużania" zasięgu przez firmowe repeatery.

    Przycisk dzwonka
    https://gorke.eu/piloty-nadajniki/44-przycisk-pnh-20
    1.html

    Odbiornik wewnętrzny lub hermetyczny na zewnątrz:
    https://gorke.eu/26-odbiorniki

    Do tego zasilacz 12V plus dzwonek/syrena/lampa.

    Wszystko zależy, czy w punktach, gdzie ma być przycisk i sygnalizatory,
    masz doprowadzony kabel lub dostępne jakieś zasilanie.

    yabba

  • 22. Data: 2018-12-03 08:20:08
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.12.2018 o 18:52, Kris pisze:

    > W wiekszości przypadków nie
    > Przez chinskie serwery to zapierdzila

    nie do końca. aby działało jak przesyłanie plików w sieci lan, każdy
    komputer (kamera, smartfon) musi mieć zewnętrzny adres IP. jeśli niema,
    to w prosty sposób się nie da. Najprościej to obejść w ten sposób: Każde
    z zainteresowanych urządzeń zgłasza pod jakim adresem wewnętrznym jest
    zalogowane, jakiemuś serwerowi. ten serwer zajmuje się tym, żeby np
    kamera którą masz przed domem, zalogowana do wifi, przekazywała obraz do
    telefonu ktory masz w domu, ale jest zaologowany do LTE orange. działa i
    tyle. jednakże wspomniany serwer jest w chinach. jak przestanie działać,
    bo tak, to dostęp do kamery będzie mocno utrudniony. więc tak poza
    tematem, jak juz kupować, to taką która ma lan (rj45) i jakiś tam znany
    adres ip po resecie.

    ToMasz

  • 23. Data: 2018-12-11 17:04:05
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.12.2018 18:36, Robert Wańkowski wrote:
    > Jak to!
    > To nie działa tak jak przesyłanie plików w mojej sieci WLAN/LAN?

    Jak wpiszesz ssid i hasło do wifi w taki domofon czy kamerkę to
    spenetrują ci sieć i będą używali jako bota do spamowania albo do
    ściągania cp. A do ciebie przyjdzie policja.

  • 24. Data: 2018-12-11 17:42:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Jak to!
    > To nie działa tak jak przesyłanie plików w mojej sieci WLAN/LAN?

    Przez żółte serwery zapitalają takie domofony, sonoffy itp
    I jak netu nie będziesz miał bo awaria operatora czy coś w tym stylu to i domofon nie
    podziała pomimo ze sieć będzie

  • 25. Data: 2018-12-11 18:36:00
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.12.2018 o 17:04, KIKI pisze:

    > Jak wpiszesz ssid i hasło do wifi w taki domofon czy kamerkę to
    > spenetrują ci sieć i będą używali jako bota do spamowania albo do
    > ściągania cp. A do ciebie przyjdzie policja.

    mógłbyś to wyjaśnić?

    ToMasz

  • 26. Data: 2018-12-11 23:35:55
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.12.2018 18:36, ToMasz wrote:

    > mógłbyś to wyjaśnić?

    Żeby taki domofon bezprzewodowy działał musisz go zwąchać z własnym
    wifi. Wpisujesz do niego hasło do swojego routera wifi i on tak jak
    telefon jest w twojej sieci.
    Pierwsze co robi taki domofon po połączeniu się z twoim wifi to łączy
    się do Chin do serwera żeby obejść konieczność posiadania stałego adresu IP.
    Odbywa się to w karygodny sposób plain textem. Od tej chwili Chińczyk ma
    do twojego domu jakby vpn-a ale bez szyfrowania i może przeglądać zasoby
    sieci, penetrować ci sieć od wewnątrz lub korzystać z twojego łącza jako
    proxy czyli przeglądać strony i ściągać pliki z cp lub kiedyś ukradnie
    ci kasę z konta jak przejmie router albo się do kogoś włamie.
    Korzystając z okazji służby trzyliterowe będą sobie używać tej sieci.