  • 1. Data: 2018-12-01 20:44:30
    Temat: Dzwonek WiFi
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Ktoś ma takie coś gdzie urządzeniem wykonawczym jest smartfon? W
    praktyce się sprawdza?

    Robert

  • 2. Data: 2018-12-01 20:52:00
    Temat: Re: Dzwonek WiFi
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 1 grudnia 2018 20:44:25 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Ktoś ma takie coś gdzie urządzeniem wykonawczym jest smartfon? W
    > praktyce się sprawdza?

    W większości tego typu rozwiązań to przez chiński serwer idzie
    A zresztą jaka widzisz przewagę nad dzwonkiem w smartfonie od tradycyjnego dzwonka?

  • 3. Data: 2018-12-01 21:06:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-01 o 20:52, Kris pisze:

    > W większości tego typu rozwiązań to przez chiński serwer idzie
    > A zresztą jaka widzisz przewagę nad dzwonkiem w smartfonie od tradycyjnego dzwonka?

    Muszę położyć kabel w ziemi. I jako wykonawcze urządzenie kilka dzwonków
    i jakieś optyczne sygnalizacje (warsztat). A telefon w obecnych czasach
    mam przy sobie.

    Robert

  • 4. Data: 2018-12-01 22:08:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kup dzwonek bezprzewodowy i odbiornik nos ze soba.

  • 5. Data: 2018-12-01 23:17:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Robert Wańkowski pisze tak:

    > Ktoś ma takie coś gdzie urządzeniem wykonawczym jest smartfon? W
    > praktyce się sprawdza?

    że wifi musi być cały czas włączone i rozładowuje baterię?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2018-12-01 23:48:24
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ktoś ma takie coś gdzie urządzeniem wykonawczym jest smartfon? W
    > praktyce się sprawdza?

    a czy Ty gdziekolwiek widziałeś takie urządzenie?
    ( w sensie dzwonek wifi, nie kamera z dzwonkiem)
    ToMasz

  • 7. Data: 2018-12-02 09:34:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 1 grudnia 2018 23:48:26 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > a czy Ty gdziekolwiek widziałeś takie urządzenie?
    > ( w sensie dzwonek wifi, nie kamera z dzwonkiem)

    Sam dzwonek nie ale domofony "odbierane" na telefonie są
    Jeden z głupszych gadżetów
    Jesteś w markecie, teściowa pod furtką stoi i musisz jej tłumaczyć że dzwonek
    "odebrałeś" ale nie ma Ciebie w domu.

  • 8. Data: 2018-12-02 09:36:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 1 grudnia 2018 21:06:06 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    > Muszę położyć kabel w ziemi. I jako wykonawcze urządzenie kilka dzwonków
    > i jakieś optyczne sygnalizacje (warsztat). A telefon w obecnych czasach
    > mam przy sobie.

    Kup więc za kilkanaście/kilkadziesiąt zł najzwyklejszy bezprzewodowy dwonek z dwoma
    odbiornikami. "Optyczne sygnalizacje" te dzwonki tez mają- migająca dioda

  • 9. Data: 2018-12-02 10:40:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-01 o 23:48, ToMasz pisze:

    > a czy Ty gdziekolwiek widziałeś takie urządzenie?
    > ( w sensie dzwonek wifi, nie kamera z dzwonkiem)

    Nie szukałem specjalnie. Za dwie-trzy stówy są takowe, które z opisu
    wydają się sprawdzić.
    Kamerę traktuję jako bonus.

    Robert

  • 10. Data: 2018-12-02 10:49:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-01 o 23:17, PiteR pisze:

    > że wifi musi być cały czas włączone i rozładowuje baterię?

    Nie mam pojęcia jak to działa. Czy połączenie z siecią musi być
    utrzymane? Pewnie nie, bo połączenie ponowne z siecią to kilka sekund.

    Jeżeli ktoś ma takowy dzwonek to pewnie wie i się dowiem.

    Robert