  • 11. Data: 2011-03-28 04:28:54
    Temat: Re: Energoszczędny Osrał
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:imon8i$gka$1@inews.gazeta.pl...

    > Jedni zbieraja paragony inni kolekcjonują informacje o forumowiczach żeby
    > próbować ich potem szantażować.

    A kto ciebie nielocie szantażował? Ja nie i myślę, że XL też nie, bo i po
    co. Za krótki masz ogonek.

  • 12. Data: 2011-03-28 05:37:25
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > Dnia Sun, 27 Mar 2011 23:14:33 +0200, Jarek P. napisał(a):

    > Już widze oczyma wyobraźni składzik pełen pudełek od drukarek, komputerów,
    > sprzętu AGD, TV, do tego jeszcze te pudełka po zarówkach... Co jeszcze?

    Wystarczą te żarówki. Nic innego nie jest tak ewidentną bzdurą i tak
    nagminnie się nie psuje na gwarancji.

    J.

  • 13. Data: 2011-03-28 10:08:55
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Panslavista <p...@i...pl> napisał(a):

    > A kto ciebie nielocie szantażował? Ja nie i myślę, że XL też nie, bo i po
    > co. Za krótki masz ogonek.

    I czego prowokujesz. Nie ma znaczenia że wczoraj ktoś inny bo jutro możecie
    wymieniać się informacjami na mój temat. Złamanego grosza bym nie dal ze nie
    zbieracie informacji o mnie. Najgorsi są ci niewinni, zawsze tylko rozkazy i
    polecenia wykonywali. Dlatego jak mogę to ostrzegam przed wami.

  • 14. Data: 2011-03-28 10:19:49
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2011-03-27 23:14, Jarek P. pisze:

> [...]
    > gwarancji. Ponieważ okresu gwarancyjnego chyba żadna energooszczędna
    > żarówka nie przeżywa, przechowywać to naprawdę warto.

    A to łunia dotychczas *zmuszała* kogokolwiek do korzystania ze świetlówek ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 15. Data: 2011-03-28 11:36:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 01:11:46 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

    > Jedni zbieraja paragony inni kolekcjonują informacje o forumowiczach żeby
    > próbować ich potem szantażować.

    Istny kogut z ciebie!
    Dureń.

  • 16. Data: 2011-03-28 11:36:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 06:28:54 +0200, Panslavista napisał(a):

    > "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > A kto ciebie nielocie szantażował? Ja nie i myślę, że XL też nie, bo i po
    > co. Za krótki masz ogonek.

    I w dodatku moja baza danych mi "wyrzuciła", że kwalifikuje się do
    wywalenia - wyjątkowo nieciekawy typ, a głupi jak but :-)

  • 17. Data: 2011-03-28 11:37:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 10:08:55 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

> [...]
    > zbieracie informacji o mnie. Najgorsi są ci niewinni, zawsze tylko rozkazy i
    > polecenia wykonywali. Dlatego jak mogę to ostrzegam przed wami.

    Paranoik.

  • 18. Data: 2011-03-28 11:37:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 12:19:49 +0200, PeJot napisał(a):

    > A to łunia dotychczas *zmuszała* kogokolwiek do korzystania ze świetlówek ?

    Właśnie zmusza - bo kazała wycofać ze sklepu normalne żarówki.

  • 19. Data: 2011-03-28 11:44:10
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2011-03-28 13:37, Ikselka pisze:

    > Właśnie zmusza - bo kazała wycofać ze sklepu normalne żarówki.

    Normalne, to znaczy jakie ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 20. Data: 2011-03-28 11:47:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 13:44:10 +0200, PeJot napisał(a):

    > Normalne, to znaczy jakie ?

    Żarowe. Z żarnikiem.