  • 61. Data: 2019-01-07 14:46:50
    Temat: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uwazasz ze 20 zlotych za tryskacz i dwa zlote za metr rury pex to jakies ogromne
    koszty?

  • 62. Data: 2019-01-07 14:55:20
    Od: quent <x...@x...com>

    > No właśnie świetny przykłąd. Nie było okreslonych wymogów dla tego typu lokali to
    stało się co się stało. 20 kolejnych ponoć już strażacy zamkneli.

    Jeśli zamknęli to znaczy, że wymogi były bo nie mieliby podstaw do
    zamknięcia.

    > To tak jak z prawem pracy- gdyby nie było nad tym kontroli to pewnie jako
    niewolnicy byśmy robili dla wielkich Panów

    Jako niewolnicy... w kajdanach... na galerach

    > Albo przyjmijmy zasadę że każdy może jeździć autem, nawet ten co ma 5 promili albo
    i więcej w wydychanym
    > Bezpieczniej by się na drogach zrobiło?

    A jaka kara groziłaby za zrobienie komuś kuku?
    Jeśli taka jak dziś to... phie.... ludzie piliby i jeździli jak dziś.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 63. Data: 2019-01-07 15:04:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 14:55:22 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > A jaka kara groziłaby za zrobienie komuś kuku?

    Przyjmijmy że milion złotych

    > Jeśli taka jak dziś to... phie.... ludzie piliby i jeździli jak dziś.
    A jakby było milion złotych to by nie jeżdzili?

  • 64. Data: 2019-01-07 15:06:32
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 07.01.2019 o 11:53, quent pisze:

    > Proponuję abyś nie zabierał w takim razie głosu w dyskusji skoro masz
    > tak blade pojęcie o tym co proponuje np. partia Wolność.

    Dyskusji zwolenników Korwina przerobiłem już całą masę i wiem doskonale,
    jak wygląda jego wizja. Dziękuję, ale nie wnikając już w szczegóły
    bardzo dziękuję za jego wizję "radź sobie sam na ile Cię stać". Bo w
    bardzo dużym uproszczeniu tak to wygląda i wiem o czym mówię.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 65. Data: 2019-01-07 15:08:34
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 07.01.2019 o 14:07, quent pisze:
    > Dużo lepiej poradziłaby sobie z nadzorem lub wymogiem niezbędnych
    > certyfikatów prywatna firma ubezpieczeniowa, która ubezpieczałaby danego
    > dewelopera.

    I to jest właśnie ta wesoła utopijna wizja korwinistów. No właśnie wcale
    lepiej zazwyczaj sobie by z tym nie poradziła i na to też są zwykle
    przykłady. Tu jest tylko kwestia kto ile więcej i komu zapłaci i też
    wszystko jest cacy na papierze...

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 66. Data: 2019-01-07 15:25:50
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.01.2019 15:06, Kżyho wrote:

> [...]
    > bardzo dziękuję za jego wizję "radź sobie sam na ile Cię stać". Bo w
    > bardzo dużym uproszczeniu tak to wygląda i wiem o czym mówię.

    Wolisz płacić więcej za lipny parasol państwowy.
    Każdy ma swoją ekonomię. Nie wnikam

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 67. Data: 2019-01-07 15:28:22
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.01.2019 15:04, Kris wrote:

    > Przyjmijmy że milion złotych

    > A jakby było milion złotych to by nie jeżdzili?

    Właśnie sęk w tym, żeby kara była dotkliwa i nieuchronna a nie tak jak
    dziś, że za przestępstwo uważa się arbitralnie kradzież > 500zł :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 68. Data: 2019-01-07 15:29:33
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.01.2019 15:08, Kżyho wrote:
    > No właśnie wcale
    > lepiej zazwyczaj sobie by z tym nie poradziła i na to też są zwykle
    > przykłady.

    Dawaj.

    > Tu jest tylko kwestia kto ile więcej i komu zapłaci i też
    > wszystko jest cacy na papierze...

    Korupcja jest możliwa tylko wobec urzędnika.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 69. Data: 2019-01-07 15:33:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 15:28:23 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Właśnie sęk w tym, żeby kara była dotkliwa i nieuchronna a nie tak jak
    > dziś, że za przestępstwo uważa się arbitralnie kradzież > 500zł :-)

    Uciekasz z odpowiedziami
    Bezpieczniej by się na drogach zrobiło jeśli każdy mógłby jeździć autem, nawet ten co
    ma 5 promili albo i więcej w wydychanym?
    Kara za zabicie pieszego niechby był ten milion złotych.
    Bezpieczniej by było jak dzisiaj?

  • 70. Data: 2019-01-07 15:34:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 15:29:34 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Korupcja jest możliwa tylko wobec urzędnika.
    Wobec likwidatora szkód już nie?