  • 11. Data: 2020-02-05 21:16:26
    Temat: Re: FV oferta jaka dostałem
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    nadir napisał:

    > "Jakiś", żeby robił za filtr górnozaporowy.

    Przesyłanie informacji po linii energetycznej to bajki
    dla grzecznych dzieci. Energetyka bazuje na sieci CDMA
    (która właśnie jest wygaszana) oraz LTE.

    > Jaki internet? Jeżeli do działania FV będzie potrzebny
    > internet, to dopiero będzie koniec świata.

    Koniec świata dinozaurów. Mnie by on nawet odpowiadał.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2020-02-05 21:18:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budyń napisał:

    > energetyka cie nie podłączy jesli nie bedziesz
    > spełniał wymagań technicznych

    Nie wiem czy dobrze rozumiem słowo "online", ale
    rozumiem je tak, że chodzi o to, by podłączonym
    nie być.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2020-02-05 21:30:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    5G to niby po co robią. Żebyś nie musiał nosić pieniedzy, żeby wiedzieli jaki papier
    do dupy kupujesz, żeby wiedzieli gdzie chodzisz i jeździsz . A jak jeździsz to jak
    szybko. Akurat w tym faszystowskim systemie kontrola czyjejś instalacji do robienia
    prądu że światła jest najmniej istotna i najmniej szkodliwa dla wolności jednostki.

  • 14. Data: 2020-02-05 21:35:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy Budyń szaleni się nazarles że takie głupoty wypisujesz? Starych instalacji coś
    nie będzie dotyczyło. Czy jak kupię dzisiaj samochód to dla mnie cena benzyny do
    końca życia tego samochodu u mnie czy mnie będzie stała? Zastanawiaj się zanim coś
    napiszesz. Ogólnie wkurwia mnie wszechogarniająca głupota ludzi. A Ty dokladasz do
    pieca durnymi tekstami. Zanim napiszesz pomysł. Myślenie nie boli.

  • 15. Data: 2020-02-05 22:20:13
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 5 lutego 2020 21:35:10 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    pieca durnymi tekstami. Zanim napiszesz pomysł. Myślenie nie boli.

    zenek, daj se siana z takimi gadkami. Każe ktos montować różnicowki w starych
    instalacjach mimo teraz są obowiązkowe? Nie. Widzisz analogie? Nowe instalacje będą
    musiały spełniać aktualne na chwile montazu wymagania. Istniejące prawie na pewno nie
    będą zmieniane. Chcesz napisac ze sądzisz inaczej, napisz, ale wierszy tu nie pisz.

    b.

  • 16. Data: 2020-02-05 22:28:55
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    pieca durnymi tekstami. Zanim napiszesz pomysł. Myślenie nie boli.

    Tu poleciałeś.
    Ne o cenę przecież chodzi a o korzystanie.
    Syreną czy Trabantem możesz dalej jeździć, choć nowe to EURO-ileśtam.
    Starej instalacji elektrycznej w twoim baraku też nie musisz przerabiać
    na współczesną.
    Inna sprawa czy nie znajdą jakiegoś wybiegu aby to rozwiązać.
    Licznik np. pod całkowita kontrolą energetyki.

  • 17. Data: 2020-02-05 22:42:18
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-02-05 o 22:28 +0100, t-1 napisał:
    > Ne o cenę przecież chodzi a o korzystanie.

    Ciągnąc motoryzacyjną analogię dalej: kiedy zmieniła się
    dopuszczalna prędkość w mieście z 60 do 50 km/h, to dotyczyła
    wszystkich. Nawet tych, co kupili samochód za czasów limitu 60 km/h. I
    gdzie tu sprawiedliwość.

    > Inna sprawa czy nie znajdą jakiegoś wybiegu aby to rozwiązać.
    > Licznik np. pod całkowita kontrolą energetyki.

    To nie jest problem techniczny, więc i rozwiązań technicznych nie ma
    potrzeby szukać. ZE postanowi, to ZE wymusi... A czy postanowi czy nie,
    to można tylko zgadywać.

    Mateusz

  • 18. Data: 2020-02-05 23:44:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    pieca durnymi tekstami. Zanim napiszesz pomysł. Myślenie nie boli.

    Przepisy i wymagania dotyczące instalacji elektrycznych się zmieniają
    średnio raz do roku - raz na dwa lata. Czy z tego powodu ktoś ci odłącza
    prąd, nie chce go sprzedawać i zmusza cię, abyś wyrwał ze ścian starą
    instalację i wymienił ją na zgodną za każdym razem z obowiązującymi
    przepisami?

    Podobnie z autami. Czy ktoś cię zmusza, abyś swojego, starego strucla
    dostosował do nowych wymagań np. dotyczących wyposażenia czy też emisji
    spalin?

    Czym innym jest cena energii, a czym innym wymagania dotyczące
    infrastruktury.

    To co napisałeś świadczy tylko o tym, że jesteś idiotą i im jesteś
    starszy tym bardziej skretyniałym.

  • 19. Data: 2020-02-05 23:53:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie uważam żebym przeginal. Kiedyś na samochodach jebali mnie na funty że głupi
    jestem bo wprowadzenie odcinkowego pomiaru prędkości jest niemożliwe. Moduł 5G
    współpracujący z licznikiem może być wielkości połowy paczki zapałek. W Chinach
    będzie kosztował 2 dolary jak ktoś kupi 5 milionów sztuk. Jakiś problem z wdrożeniem
    pełnej kontroli nad FV? Żaden. Współpraca opiera się na umowie. Każda umowę można
    wymówić. Nawet jeśli jest to umowa społeczna. Pierwszy z brzegu przykład. Umowa
    społeczna określającą wiek emerytalny 60 65 została wymowiona i wprowadzono nowe
    wyższe limity lat. A następnie poprawiona umowa społeczna została wymowiona i
    wprowadzono poprzednie limity. Trzeba mieć nasrane we łbie żeby uważać że jak ktoś
    dzisiaj na dzisiejszych zasadach uruchomi instalacje FV to do końca jego życia
    warunki nie zostaną zmienione.

  • 20. Data: 2020-02-05 23:55:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pozarles wodnego chleba i się madrujesz. Jesteś tak głupi że cudem jest że nauczyłeś
    się pisać.