  • Data: 2017-10-09 12:18:45
    Temat: Re: Fuga
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.10.2017 o 19:04, Akarm pisze:

    > Niesłusznie nie wierzysz.
    > Mogło się fachowcowi przytrafić niezbyt dokładne fugowanie, fuga nie
    > wszędzie wniknęła pomiędzy płytki i po kilku tygodniach się
    > brakoróbstwo ujawniło. Wtedy wystarczy uzupełnić.
    > A jeśli fachowiec na całej powierzchni tylko roztarł po wierzchu, to
    > bez problemu wydłubiesz wszystko, może nawet paznokciem. ;). I
    > wyfugujesz od nowa, tym razem porządnie.

    No niestety, fuga ma już swoje lata i się po prostu zaczęła wykruszać.
    Obawiam się, że bez solidnego rozgrzebania tematu się nie da.
    Tylko gdzie ja teraz znajdę fachowca, który zechce się zająć wymianą
    fugi pod prysznicem... Oni teraz przebierają w klientach i tylko
    kompleksowa robota ich interesuje.

    Ewa