eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGaraż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz? › Re: Garaż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz?
    Subject: Re: Garaż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Date: Wed, 29 Mar 2017 09:09:46 +0200

    W dniu 2017-03-29 o 09:03, Kris pisze:
> [...]
    na suporeks) i pomalowałem jakaś najtańszą farba emulsyjną z marketu

    > Dodam jeszcze że kilka razy w roku posadzkę karcherem myję więc płyty GK przy
    posadzce tez wodą oberwą tak ze 20cm od posadzki.
    > Na początku aby tego uniknąć planowałem tam wkleić taki 20-30 cm cokolik z kafelek
    ale jakoś mi to umknęło a widząc że do dzisiaj nic tam niepokojącego się nie dzieje
    odpuściłem pomysł. Po umyciu posadzki zostawiam otwarte drzwi garażowe aż tam
    wszystko wyschnie i tak już kilka lat jest

    No to tego wariantu będę się trzymał: jest ok.
    ;)

    A jeśli coś za kilka lat się zepsuje - przynajmniej będzie pretekst,
    żeby sobie podłubać.

    Brałem też pod uwagę wariant, żeby ściany "wykończyć" płytą MFP (nie
    OSB, która jest obrzydliwie nierówna), po czym pomalować je na biało.
    Jednak pozostałoby sporo szczelin i śladów po wkrętach. Nie mówiąc o
    tym, że MFP jest ponad 2x droższa od GK.

    --
    MN