  • 11. Data: 2010-05-15 20:20:15
    Temat: Re: Inteligentny budynek
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Ingenium-system" <b...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:hsmg4t$ici$1@inews.gazeta.pl...
    > Cennik nie jest żadną tajemnicą, kto jest zainteresowany może go otrzymać

    Poproszę więc o udostępnienienie

    Kris

  • 12. Data: 2010-05-16 07:40:58
    Od: "Ingenium-system" <b...@e...pl>

    Osoby zainteresowane cennikiem, proszę o podanie maila na który mam podesłać
    listy cenowe

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-05-16 08:12:29
    Temat: Re: Inteligentny budynek - coś tu jest nie tak??
    Od: M <M...@w...pl>

    Ingenium-system pisze:
    > Osoby zainteresowane cennikiem, proszę o podanie maila na który mam
    > podesłać listy cenowe

    Reasumując:

    spamujesz grupę, by zareklamować publicznie produkt, którego ceny nie
    chcesz podać do publicznej wiadomości.

    Takie działanie wygląda na bardzo podejrzane.

    M.

  • 14. Data: 2010-05-16 08:37:01
    Od: "Ingenium-system" <b...@e...pl>

    A czy kolega M zadał sobie chociaż trochę trudu aby odwiedzić stronę www?,
    jeśli by to zrobił wszelkie informacje łącznie z ceną urządzeń mógly sobie
    doczytać, jesli kolega nie ma na to czasu to chętnie cennik prześlę mailem
    na wskazany adres w ciągu paru minut, forum nie jest miejscem aby ładować do
    załączników kilkumegowe pliki, kilka osób zainteresowanych już dostało ceny,
    2 dostalo przykladowe wyceny dla swoich instalacji, jeśli ktoś nie jest
    zainteresowany tematem po co się "siepać" krytykując system z góry na dół
    zaczynając od posądzenia o oszustwo.

    pozdr

  • 15. Data: 2010-05-16 08:49:04
    Od: M <M...@w...pl>

    Ingenium-system pisze:
    > A czy kolega M zadał sobie chociaż trochę trudu aby odwiedzić stronę
    > www?, jeśli by to zrobił wszelkie informacje łącznie z ceną urządzeń

    Odwiedziłem, oto spis treści strony. Nie widać pozycji cennik. Rozumiem,
    że u was kupuje się tylko urządzenia, instaluje ktoś inny (skoro są
    tylko ceny urządzeń).

    Firma
    O nas
    Nowości
    Kontakt
    Referencje
    Automatyka domowa
    Informacje podstawowe
    Jaki system wybrać?
    Chcę otrzymać ofertę
    System Ingenium
    Sterowniki on/off
    Sterowniki proporcjonalne
    Czujnik ruchu
    Urządzenia wykonawcze
    Interfejsy użytkownika
    Smartbox KCtr
    Urządzenia sieciowe
    Czujniki i akcesoria
    Współpraca
    Biura projektowe
    Firmy instalatorskie
    Architekci
    Deweloperzy
    Lista Instalatorów
    Szkolenia

    A pytanie było o cenę przykładowego domu (kompletna instalacja), np. z
    linkiem do projektu domu lub podstawowymi informacjami (np. 200m^2, 30
    okien, 15 pomieszczeń, etc.).

    M.

  • 16. Data: 2010-05-16 09:59:09
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > na wskazany adres w ciągu paru minut, forum nie jest miejscem aby ładować do
    > załączników kilkumegowe pliki, kilka osób zainteresowanych już dostało ceny,

    Ty nie piszesz na FORUM. To jest GRUPA DYSKUSYJNA.

  • 17. Data: 2010-05-16 14:40:20
    Od: "Ingenium-system" <b...@e...pl>

    Poniżej przykladowa konfiguracja wraz z cenami katalogowymi:

    Nr Typ Opis
    ilość cena wartość
    1 BF22 zasilacz
    1 86,31 86,3
    2 KCTr centrala alarmów technicznych
    1 415,92 415,9
    3 TECBUS panel dotykowy alarmów i kontroli dostępu 1
    369,40 369,4
    4 SIN-BUS czujnik zalania
    1 46,80 46,8
    5 Sif detektor ruchu
    4 66,03 264,1
    6 SG czujnik gazu
    1 106,96 107,0
    7 Siren syrena alarmowa
    1 76,88 76,9
    8 EVAGUA sterowany zawór wodny 1' 1
    224,75 224,8
    9 EVAGAS sterowany zawór gazowy
    1 127,58 127,6
    10 KP1-6 moduł sterowniczy rolet okiennych 1
    291,51 291,5
    11 KP1-6 moduł sterowniczy bramy garażowej 1
    291,51 291,5
    12 KI1-6 moduł sterowniczy oświetlenia
    1 291,51 291,5
    13 KR1-300 moduł ściemniający oświetlenie
    1 162,12 162,1
    14 PPC7 panel dotykowy 7.1 cala kolorowy 1
    1671,05 1671,1

    RAZEM 4426,4 EUR

  • 18. Data: 2010-05-17 18:33:42
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    William Bonawentura pisze:

    > Ty nie piszesz na FORUM. To jest GRUPA DYSKUSYJNA.

    Rrrany... znowu się zaczyna...

    Zajrzyj może do słownika i przeczytaj sobie definicję słowa 'forum'.

    Z niej wynika jasno, że taki twór jak grupa dyskusyjna, to klasyczny
    przykład forum...
    A że nawiedzeni internauci nazwali mianem 'forum' coś innego niż grupa
    dyskusyjna..., to już inna sprawa. Nie znaczy to jednak, że grupa
    dyskusyjna nie jest forum... właśnie, że jest...
    :-P

  • 19. Data: 2010-05-19 11:10:23
    Od: melon <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16-05-2010 16:40, Ingenium-system pisze:

    > RAZEM 4426,4 EUR

    Jak spam to spam. Przepraszam za prywate.
    http://www.inteligentne-budynki.pl/koszty
    Cennik bez ściemy, z szafą sterowniczą i standardowymi zabezpieczeniami
    elektrycznymi na sterowane obwody (rzecz dziwnie pomijana przez
    konkurencję).

    --
    pzdr,
    mel

  • 20. Data: 2010-05-19 12:25:35
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "melon" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > Cennik bez ściemy, z szafą sterowniczą i standardowymi zabezpieczeniami
    > elektrycznymi na sterowane obwody (rzecz dziwnie pomijana przez

    Straszne ceny. To jest niewarte tego.

    Poszukajcie sobie na
    www.alibaba.com
    www.madeinchina.com

    Kupicie cały sprzęt za max kilka tysięcy.