  • 21. Data: 2010-05-19 12:33:14
    Temat: Re: Inteligentny budynek
    Od: melon <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19-05-2010 14:25, kiki pisze:
    > Poszukajcie sobie na
    > www.alibaba.com
    > www.madeinchina.com
    >
    > Kupicie ca?y sprzet za max kilka tysiecy.

    yyy, Ty na powaznie? Rozumiem, że obce Ci sa pojecia kosztorysowe
    MATERIAL i ROBOCIZNA? Podawna powyzej cena jest za kompletna usluge.

    ps. Z checia bym popatrzal co w tej chinszczyznie z Twojego linku nadaje
    sie do automatyki i jest tansze od powyzszych kalkulacji. Moglbys mi
    pomoc cos wyszukac (oprocz urzadzen biedronkowych "swiatla na pilota")
    bo ja nie daje rady.

    --
    pzdr,
    mel

  • 22. Data: 2010-05-19 12:34:08
    Od: melon <m...@p...onet.pl>

    > http://www.inteligentne-budynki.pl/koszty

    Ceny oczywiscie w PLN.

    --
    pzdr,
    mel

  • 23. Data: 2010-05-19 12:41:08
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "melon" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > cos wyszukac (oprocz urzadzen biedronkowych "swiatla na pilota") bo ja nie

    Na alibabie jest wszystko. Transport z Chin coraz tańszy. Nawet nakretek nie
    opłaca się kupować u nas w większej ilości tylko brać z chin.
    intelligent house - wpisz w alibabie są 3 poddziały.
    Instalacje to można zrobic samemu.

    http://www.alibaba.com/trade/search?SearchText=intel
    ligent+house+system&Country=&IndexArea=product_en&ss
    k=y
    http://www.alibaba.com/trade/search?SearchText=intel
    ligent+house+control&Country=&CatId=0&IndexArea=prod
    uct_en&sq=y
    http://www.alibaba.com/trade/search?SearchText=intel
    ligent+house&Country=&CatId=0&IndexArea=product_en&s
    q=y

  • 24. Data: 2010-05-19 12:44:55
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "melon" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    Jakiej firmy masz te sterowniki? Zaraz je znajdziemy.

  • 25. Data: 2010-05-19 12:49:15
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-19 14:41, kiki pisze:
> [...]
    uct_en&sq=y
    > http://www.alibaba.com/trade/search?SearchText=intel
    ligent+house&Country=&CatId=0&IndexArea=product_en&s

    kiki - z innej beczki - jesteś pewien, że masz dobrze skonfigurowanego
    Outlooka? Widzę krzaki w każdym Twoim poście. Zobacz jak ma Budyń - on
    też używa OE i nie generuje krzaków.

    PZDR
    Shaman

  • 26. Data: 2010-05-19 12:56:43
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote in message

    > kiki - z innej beczki - jesteś pewien, że masz dobrze skonfigurowanego
    > Outlooka? Widzę krzaki w każdym Twoim poście. Zobacz jak ma Budyń - on też
    > używa OE i nie generuje krzaków.

    UTF-8 jest domyślny a ty masz thunderbirda z wymuszonym 8859-2 czy jakoś
    tak. Strony kodowe to już przeszłość. Teraz używa się unicode żeby żeby
    wszystkie znaki wszystkich alfabetów świata były w jednej stronie kodowej.
    mnie też thunderbird denerwuje, bo zawsze czy to maile czy newsy krzaczyły.
    od czasu wejścia Windows Vista Wszystkie AnsiString-i zostały zamienione na
    UnicodeString-i i jedynym obowiązującym, multikulturowym kodowaniem jest
    Unicode.

  • 27. Data: 2010-05-19 12:58:25
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Wed, 19 May 2010 14:56:43 +0200, kiki napisał(a):

> [...]
    > wszystkie znaki wszystkich alfabetów świata były w jednej stronie kodowej.

    Problem w tym, że nie masz deklaracji kodowania.

    --
    ŁC
    Gdy ci życie zbrzydło, a świat stał sie piekłem,

  • 28. Data: 2010-05-19 13:02:33
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Łukasz C." <a...@r...to> wrote in message

    > Problem w tym, że nie masz deklaracji kodowania.

    Ale mam windę angielską, która uznaje że defaultowe kodowanie to Unicode.
    Zaraz zobaczę czy da się wymusić delkarecję charsetu.

    A w między czasie:

    http://www.alibaba.com/trade/search?SearchText=house
    +control&Country=&CatId=0&IndexArea=product_en&sq=y

  • 29. Data: 2010-05-19 13:05:42
    Od: melon <m...@p...onet.pl>

> [...]
    uct_en&sq=y
    > http://www.alibaba.com/trade/search?SearchText=intel
    ligent+house&Country=&CatId=0&IndexArea=product_en&s

    W linkach nic nie widze (oprocz ogolnej "zajawki").
    Ja rozumiem, ze mozna miec zamilowanie do chinszczyzny. Mnie to
    osobiscie nie przekonuje (tym bardziej ze cena tego badziewia nie jest
    wcale tak atrakcyjna jak by sie moglo wydawac).

    Wiem, ze jestes z natury przeciwny i zawsze musisz miec ostatnie zdanie
    (post) dlatego nie ciagne dyskusji nad wyzszoscia Swiat Bozego
    Narodzenia od Wielkanocy.

    --
    pzdr,
    mel

  • 30. Data: 2010-05-19 13:06:11
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Wed, 19 May 2010 15:02:33 +0200, kiki napisał(a):

    > Ale mam windę angielską, która uznaje że defaultowe kodowanie to Unicode.
    > Zaraz zobaczę czy da się wymusić delkarecję charsetu.

    Tu nie chodzi o żadne "wymuszanie". OE jest po prostu w tej kwestii ułomny
    i "defaultowo" nie ma jej w nagłówkach _w_ogóle_. Najprościej dorzucić OE
    Power Tool czy OE QuoteFix i skonfigurować zgodnie z
    http://www.grzegorz.net/oe/config.php

    --
    ŁC
    Jeśli miałbyś wybierać między żoną, a gwiazdą filmową, to jaką gwiazdę