  • 31. Data: 2010-05-19 13:10:33
    Temat: Re: Inteligentny budynek
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Łukasz C." <a...@r...to> wrote in message
    news:706bk5jwfueb$.zylvolr5woh3$.dlg@40tude.net...

    > Tu nie chodzi o żadne "wymuszanie". OE jest po prostu w tej kwestii ułomny
    > i "defaultowo" nie ma jej w nagłówkach _w_ogóle_. Najprościej dorzucić OE

    ąęśćźżłóń ąęśćźżłóń
    ąęśćźżłóń ąęśćźżłóń

    teraz ?

  • 32. Data: 2010-05-19 13:28:49
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-19 15:10, kiki pisze:

    > "Łukasz C." <a...@r...to> wrote in message

    > ąęśćźżłóń ąęśćźżłóń
    > ąęśćźżłóń ąęśćźżłóń
    >
    > teraz ?

    teraz miodzio :)

    Ale Ty wcześniej też miałeś rację (tylko było odwrotnie niż pisałeś) -
    polski usenet standardowo używa ISO-8859-2 a w Thunderbirdzie miałem
    domyślnie UTF-8. Też sobie przestawiłem :)

    PZDR
    Shaman

  • 33. Data: 2010-05-19 13:56:48
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote in message

    > teraz miodzio :)
    >
    > Ale Ty wcześniej też miałeś rację (tylko było odwrotnie niż pisałeś) -
    > polski usenet standardowo używa ISO-8859-2 a w Thunderbirdzie miałem
    > domyślnie UTF-8. Też sobie przestawiłem :)

    Mam windę US i nic mi się default nie ustawia :-)

  • 34. Data: 2010-05-23 20:20:55
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    Wybacz Kiki, ale większość tych zabawek nie ma nic wspólnego z systemami
    inteligentnego domu :D

  • 35. Data: 2010-05-23 20:30:09
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Plumpi" <p...@o...pl> wrote in message
    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    >
    > Wybacz Kiki, ale większość tych zabawek nie ma nic wspólnego z systemami
    > inteligentnego domu :D

    Zapewne znajdziesz coś jak poszukasz. Uzyj innych słówek do wyszukiwania :-)

    Tam jest wszystko, solary, piece nawet pellet :-)