  • Data: 2018-10-14 14:32:13
    Temat: Re: Jabłka obrodziły!
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 12 października 2018 00:46:09 UTC+2 użytkownik i...@g...pl
    napisał:
    > Z JEDNEJ jabłoneczki (o wysokości 2,5 m) zebrałam dziś (ja sama - bo drabina
    niepotrzebna) 4 skrzynki owoców! Prawie 90 kg!

    jabłek w tym roku mnóstwo ale cos nie tak z nimi
    W ubiegłym tygodniu zerwałem 12 skrzynek(takich z wytłoczkami jak w marketach jabłka
    sprzedają) i wczraj ajk przejrzałłem je to 1/3 nadgnita
    A zrywałem i magazynowałem je dokładnie tak samo jak co roku
    w tym roku zreszta soro już na drzewie zaczynało gnić i spadały
    Nie mam pojęcia co jest przyczyną.