  • Data: 2015-03-16 14:40:42
    Temat: Re: Jak poprawić akustykę?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fragi pisze:

    > Ale to wykonawca chyba wpadł na ten pomysł, a nie właściciele/mieszkańcy.
    > Tak zrozumiałam. Może nie wiedzieli, co kupują? ;)

    Bardzo dobrze wiedzieli, co kupują. A potem ani chwili tego nie żałowali.
    Tam wyścigi były u dewelopera, bo o inne tak dobre miejsce w Warszawie
    trudno. Nawet gdyby od razu robić remont, to warto było.

    Autor pomysłu został wcześniej wskazany. Każdy, kto ma pojęcie o czytaniu,
    zrozumiał to. Natomiast nie każdy musi wiedzieć, że "kartongips na cegle",
    to jeszcze nic złego. Ma to swoje zalety, kiedyś nawet dość często tak
    robiono. Dzisiaj chyba rzadziej, bo są inne sposoby by to samo osiągnąć.
    Ale ten dom już swoje lata ma. Jeśli chodzi o techniki budowlane, minęła
    cała epoka od jego postawienia. W opisanym przypadku najbardziej zawinili
    wykonawcy najniższego szczebla -- ci, co na budowie z kubłem z zaprawą.
    Walili placki gipsowe tu i ówdzie, po uważaniu, a nie tak jak zasady
    sztuki budowlanej każą.

    Jarek

    --
    Tutaj się chlapnie gipsem, czy wapnem,