  • 31. Data: 2020-06-07 17:51:41
    Temat: Re: Jak wyjąc piec z kotłowni - tak ze 350kg na oko
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-07 o 17:16, heby pisze:

    > Obawiam się że to jest właśnie te 100% problemu :D

    Podnośnik mały samochodowy hydrauliczny
    i kilka klocków drewnianych rozwiązują ten problem.

  • 32. Data: 2020-06-07 19:03:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 6 Jun 2020 22:53:14 +0200, heby

    > [...] tym bardziej że ceny właśnie spadły do poziomu
    > który powoduje że już pukać się w czoło nie wypada.

    Coś chyba przegapiłęm. Które ceny i ile spadły konkretnie w stosunku do
    jakiego okresu? Ja nie zauważyłem spadku, a w ciągu 10 lat to nawet
    podrożały.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 33. Data: 2020-06-07 20:53:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > No wiec zostałem sam z piecem, na oko, ze 350kg.

    OLX: oddam piec gratis. transport po stronie odbiorcy
    ewentualnie dodaj ze dasz prąd do pocięcia kątówką

    ToMasz

  • 34. Data: 2020-06-07 20:54:10
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/06/2020 19:03, Myjk wrote:
    > Coś chyba przegapiłęm. Które ceny i ile spadły konkretnie w stosunku do
    > jakiego okresu? Ja nie zauważyłem spadku, a w ciągu 10 lat to nawet
    > podrożały.

    Przyzwoita [1] pompa powietrze-woda 8kW za 13.500zł. Chińskie jeszcze
    tańsze. Dopłaty (u mnie 4kzł od pompy). Dopłaty do fotowoltaiki.

    Jeszcze kilka lat temu bez 40kzł nie dało się podejść do tematu, teraz w
    okolicy kilka firm mieszczących się w 8kW za 20kzł z montażem i jest
    kilka modeli w tym zakresie.

    W końcu się zdecydowałem wywalić kocioł i zamontować. W razie mrozów -25
    mam jeszcze gaz i kominek z płaszczem.

    [1] Haier.

  • 35. Data: 2020-06-07 20:56:15
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/06/2020 20:53, ToMasz wrote:
    > OLX: oddam piec gratis.

    Odrzucili. Myślę że moderacja nie puszcza pojęć "piec", "kocioł" bez
    spełanienia duperelowatych wymogów tabliczek znamionowych. Nie puścili
    zarówno normalnego ogłoszenia "sprzedam kocioł" jak i pierdołowatego bez
    detali. Mogę iśc w absurd i napisać "sprzedam piecyk" w kategorii zabawki...

  • 36. Data: 2020-06-07 23:26:50
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 07.06.2020 o 20:56, heby pisze:

> [...]
    > zarówno normalnego ogłoszenia "sprzedam kocioł" jak i pierdołowatego bez
    > detali. Mogę iśc w absurd i napisać "sprzedam piecyk" w kategorii

    rozumiem, aczkolwiek dziwne, bo ja oddaję piec kaflowy za darmo i nie
    odrzuca. spróbuj fotkę dać realną i napisać oddam złom w zamian za
    samodzielny transport.
    ToMasz

  • 37. Data: 2020-06-07 23:43:18
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 7.06.2020 o 17:51, cef pisze:

    > Podnośnik mały samochodowy hydrauliczny
    > i kilka klocków drewnianych rozwiązują ten problem.

    Plus dobry młot, by nim wykuć dziurę w posadzce,
    do umieszczenia pod piecem tego podnośnika małego.

  • 38. Data: 2020-06-08 07:21:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-07 o 23:43, collie pisze:

    > Plus dobry młot, by nim wykuć dziurę w posadzce,
    > do umieszczenia pod piecem tego podnośnika małego.

    Nic nie trzeba kuć.
    Piec unosi się za cokolwiek a potem
    podkłada stopniowo klocki.
    Do niektórych podnośników nawet jest w standardzie
    nakładka, którą da się wsunąć w szparę 2cm.

  • 39. Data: 2020-06-08 07:25:20
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Plus dobry młot, by nim wykuć dziurę w posadzce,
    > do umieszczenia pod piecem tego podnośnika małego.

    Ten młot to chyba tylko po to, żeby cie tłuc w pusty łeb.

    Ktoś, kto nie jest debilem i nieukiem jak ty, na pewno nie zastosuje się
    do twojej rady, tylko podeprze lewarek o wystające elementy (drzwiczki,
    szyber, króćce) lub też wsadzi klocek do środka kotła poprzez drzwiczki
    lub szyber i podeprze o ten klocek.

    O Archimedesie i "punktach podparcia" uczyli na lekcjach fizyki za moich
    czasów w 6 a obecnie w 7 klasie szkoły podstawowej. Jak widać twoja
    edukacja musiała się zakończyć znacznie wcześniej.

  • 40. Data: 2020-06-08 09:01:03
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 8.06.2020 o 7:25, Uzytkownik pisze:

    > O Archimedesie i "punktach podparcia" uczyli na lekcjach fizyki za moich czasów w
    > 6 a obecnie w 7 klasie szkoły podstawowej. Jak widać twoja edukacja musiała się
    > zakończyć znacznie wcześniej.

    Nie przepisuj internetów, szkoda newsserwerów, gdyż wyżej tej swojej
    ZSZ - ze specjalizacją wózki widłowe - i tak nie podskoczysz. Bucu.