  • 41. Data: 2020-06-08 09:27:34
    Temat: Re: Jak wyjąc piec z kotłowni - tak ze 350kg na oko
    Od: pieszy <z...@g...pl>

    W dniu 07.06.2020 o 17:16, heby pisze:

    > Obawiam się że to jest właśnie te 100% problemu :D

    A piec stoi na ziemi? Nie ma żadnych nóżek? U mnie stał na nogach.
    Wsunąłem kołek i go podniosłem z przodu. Podłożyłem jakieś deski. Potem
    to samo z tyłu i potem już wszedł paleciak. Sam piec zgodnie z
    dokumentacją to prawie 400kg i jakoś nie było problemu. Paleciak miałem
    mały do 500kg.

    Pieszy

  • 42. Data: 2020-06-08 09:38:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 6 czerwca 2020 22:53:22 UTC+2 użytkownik heby napisał:

    > Jakieś kreatywne metody wytargania tego złomu przez drzwi kotłowni,
    > garaż i kilka metrów delikatnie spadzistej kostki?

    Ogłoszenie w lokalnym portalu typu olx itp:
    "Oddam za darmo kocioł CO"
    Przyjadą załadują i zabiorą

  • 43. Data: 2020-06-08 09:44:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 czerwca 2020 13:49:56 UTC+2 użytkownik heby napisał:

    > Moje ogłoszenie zostało skasowane ponieważ ten kocioł takowej tabliczki
    > nie posiada.

    Facebookowe marketplace.
    Tam wystaw

  • 44. Data: 2020-06-08 11:12:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/06/2020 09:27, pieszy wrote:
    > A piec stoi na ziemi?

    Swoi na wylewce, bezepośrednio obudową szuflady, na oko nie ma nawet 1mm
    aby coś wcisnąć.

    To ogólnie nie jest problem przechylići podłozyć deskę. Martwi mnie że
    paleciak wymaga poniesienia tego na wysokość nastu cm aby podjechać i
    dalej nie rozwiazuej to problemu hamowania na spadku paletą, bo nie ma
    palety [1]. Dlatego wolałbym aby zrobiła to ekipa kilku silniejszych niż
    chuderlawy informatyk z emerytem.

    [1] A wózki elektryczne mają opcje hamowania w napędzie? Jak obserwuje
    ich zachowanie to mam wrażenie że puszczenie rączki powoduje
    natychmiastowe zatrzymanie mimo że paleta nie opada.

  • 45. Data: 2020-06-08 11:12:55
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/06/2020 09:38, Kris wrote:
    > Ogłoszenie w lokalnym portalu typu olx itp:
    > "Oddam za darmo kocioł CO"

    Olx kasuje takie ogłoszenia.

  • 46. Data: 2020-06-08 11:29:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    heby napisał:

    > Olx kasuje takie ogłoszenia.

    A "Oddam złom" zilustrowane dodatkowo fotografią?

    --
    Jarek

  • 47. Data: 2020-06-08 12:10:20
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/06/2020 11:29, Jarosław Sokołowski wrote:
    > A "Oddam złom" zilustrowane dodatkowo fotografią?

    Nie wiem, mogę sprawdzić, ale moderacja ogłoszenia przegląda.

  • 48. Data: 2020-06-08 12:43:38
    Od: e...@g...com

    To nie ma rady, ten kocioł zostanie z tobą do końca twoich dni.

  • 49. Data: 2020-06-08 13:47:37
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/06/2020 12:43, e...@g...com wrote:
    > To nie ma rady, ten kocioł zostanie z tobą do końca twoich dni.

    Chyba trzeba go będzie użyć jako bufor albo osłona radiacyjna na wypadek
    wojny lub G5. Solidnośc konstrukcji powoduje że mógłby pełnić też
    obudowę bezpieczeństwa dla reaktora na sprężony rosół lub choć podstawka
    pod (dużo) papieru. Niezliczone możliwości ...

  • 50. Data: 2020-06-08 14:05:14
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-08 o 13:47 +0200, heby napisał:
    > Chyba trzeba go będzie użyć jako bufor albo osłona radiacyjna na
    > wypadek wojny lub G5.

    Nie widzę tego, ale czy taka rzecz, z racji przeznaczenia, nie
    wymaga dość luźnej konstrukcji? Wszak ze wzrostem temperatury różne cuda
    się dzieją z blachą - na sztywno pospawany kloc mógłby tu i ówdzie
    popękać. Jeśli to luźna konstrukcja, to powinna dać się rozebrać i
    wynieść w częściach.

    Mateusz