    Date: Thu, 03 Sep 2015 16:41:53 +0200
    From: Jawi <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jaka pralka do ok 1200 zł

    W dniu 2015-09-03 o 12:31, martun pisze:
    > Jaka pralke polecacie do ok 1200 zl, wkładana z przodu i żeby mozna prać
    > małe ilosci rzeczy.
    AEG u brata wytrzymała 4 lata.
    Ja kupiłem Candy, z tych 5 lat temu droższych. Posypała się pierwszy raz
    w ciągu roku. Kolejny raz po 3 latach, poszły łożyska w nierozbieralnym
    bębnie.
    W sumie pralka jak nowa a naprawiać się nie opłacało bo koszt około 550pln.
    Pół roku temu kupiłem zwykłą Amice, tylko dlatego że ma bęben
    rozbieralny. Kosztowała poniżej 1000 zl.
    Jestem zadowolony. Pralka jak pralka, nie widzę różnicy do niby lepszej
    AEG czy dużo droższej wcześniejszej Candy.
    Więcej, moja żona stwierdziła, że do poprzedniej by nigdy nie wróciła.
    Obecna pierze dobrze, cicho i mam nadzieje na lepszy serwis.