  • 11. Data: 2011-02-24 21:15:51
    Temat: Re: Jaka wyrzynarka
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Bassteq" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ik6et7$lsd$1@news.onet.pl...
    > Kup solidne markowe narzędzie. Co to jest 100zł w tej materii... 4 flaszki
    > a ile zyskasz na paczkach do serwisu, o ile ów serwis będzie istniał za
    > kwartał.

    Z tym serwisem jak piszesz to wlasnie jest z markowymi narzedziami-
    przesyłki, oczekiwanie na naprawe itp. a narzedzie kupione w markecie jak
    padnie wieziesz do marketu i z reguly od reki dostajesz drugie.
    Jak chce sie napić piwa to sie nie kupuje browaru.Do drobnych sporadycznych
    prac domowyh wystarczą mniej markowe narzędzia a klopotw z serwisem itp duzo
    mniej.

  • 12. Data: 2011-02-24 21:37:55
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-24 21:26, Bassteq pisze:
    > Taki dylemat miałem jakieś 12 lat temu kupując szlifierkę kątową. W
    > planach drobne prace w garażu i.t.d. ostatecznie kupiłem Bosha 700W na
    > te większe tarcze 125mm za pół ówczesnej wypłaty(bolało) i do dziś
    Widzisz problem jest taki ze 12 lat temu to sie inaczej robilo
    narzedzia. Wynikalo to pewnie z faktu ze kolesie w garniturach i z
    przyklejonym marketingowym usmiechem nie pchali sie do produkcji a
    inzynier byl dumny ze swojego dziela.
    Dzisiaj kazde urzadzenie ma wbudowana apoptoze.
    Swietnie to widac na przykladzie chociazby tego regulatora obrotow w
    mojej wkretarce. Co za idiota pcha napylony rezyst w miejsce gdzie sa
    drgania i kurz?

    A z dobrych sprzetow to az mi sie lezka w oku pojawila jak zobaczylem
    dzisiaj jak wyglada linia Celmy. Kiedys to byl sprzet! A dzisiaj? Zenada
    i porazka.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 13. Data: 2011-02-25 00:31:44
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-02-23 22:39, Jarek P. pisze:

    > A ja nie narzekam. Ale tych wyrzynarek było kilka wersji, bardzo się od
    > siebie różniących, może mamy po prostu różne?
    > A porównanie mam, bo wcześniej miałem taniego, prostego Skila,
    > Macalister bije go na głowę. Jedyne, co w nim się nie sprawdziło, to
    > laserowy superduper liniał do prowadzenia, nawet go nie włączam, a
    > całkiem poważnie zastanawiam się nad jego wywaleniem i wstawieniem w
    > jego miejsce diody LED jako oświetlacza miejsca cięcia, bardziej by się
    > przydał.

    Też mam taką z laserem :D To coś to kpina. I planuje zrobić dokładnie to
    samo co Ty. Za 3 miechy kończy się gwarancja i wypieprzam ten laser...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 14. Data: 2011-02-25 10:55:10
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Maxi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, doradźcie czy warto dołożyć 100 zł i kupić wyrzynarkę Bosch czy
    > wystarczy FARTOOLS ? Potrzeby: rzadkie majsterkowanie w domu,
    > przycięcie blachy, płyty wiórowej, itp. Pozdrowionka!
    >
    > Porównanie:
    > http://www.ceneo.pl/ProductsComparison.aspx?category
    Id=762&productId=7803480&productId=276500

    > --

    Do rzadkich zastsowań wystarczy tania wyrzynarka. Poczytaj jakieś fora i
    opinie i wybierz coś o czym nie mówi się jakoś źle. Całkiem niezłe są
    narzędzia power performance (apbo odwrotnie) z castoramy

  • 15. Data: 2011-02-25 19:27:38
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    > Z tym serwisem jak piszesz to wlasnie jest z markowymi narzedziami-
    > przesyłki, oczekiwanie na naprawe itp. a narzedzie kupione w markecie
    > jak padnie wieziesz do marketu i z reguly od reki dostajesz drugie.

    No jeśli mówimy o markowym sprzęcie Matsuszitsu to i owszem. Markety
    wymienią bez ceregieli (Wiertarka z udarem Einhell w Castoramie miałem
    "przyjemność" mieć trzy szt. w trakcie budowy domu i ta ostatnia jest
    niezawodna... co ja królik doświadczalny einhella jestem ?) ale dopuki
    mają cos jeszcze na stanie a jak nie to zwrot kasy, też fajnie i
    grzecznie tylko ja chcę mieć maszynkę do pracy a nie do jeżdżenia z nią
    po marketach. Pisałem na swoim przykładzie gdzie f-ma Bosh mnie nie
    zawiodła a ponadto raczej akurat Bosha serwisów to nie zabraknie. Kolega
    wątkotwórca też się o Bosha pytał. Może w wyżynarkach Bosh nie siedzi
    ale zauważmy że jest Jeep, Adidas i Bosh ... wiadomo że chodzi o
    terenówkę, sportowe buty i szlifierki kątowe.

    ps. wkrętarki tylko Black&Decker (też z własnego doświadczenia, może i
    sa lepsze)

    Pozdrawiam
    Bassteq