  • 21. Data: 2013-02-13 10:57:15
    Temat: Re: Kolega liczyl ostatnio solary
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 13 lutego 2013 10:26:10 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Kominkiem nie dogrzewam.
    >
    > Mam kominek tzw. otwrty ale palę w nim dosłownie kilka razy do roku w tym roku dwa
    razy;)

    Jak nie dogrzewasz kominkiem to czym dogrzewasz?

  • 22. Data: 2013-02-13 11:30:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 lutego 2013 10:57:15 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:
    > Jak nie dogrzewasz kominkiem to czym dogrzewasz?

    Niczym nie dogrzewam.
    Grzeję CO i CWU a kominek odpalam kilka razy do roku.

  • 23. Data: 2013-02-13 13:31:18
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    ps.com...

    Gaz się opłaca
    U mnie w domu(200metrów po podłogach licząc) we wszystkich pomieszczeniach
    21-22stC, CWU, gotowanie dla 3 osób a faktury za gaz śmiesznie niskie.
    OPstatnia faktura ok 90zł;)

    Bardzo mało ci idzie- ja mam dom mniej więcej taki jak ty (+-10m2) ale gazu
    mi idzie ze ho ho mimo ze mam 20styropianu na scianach jako ocieplenie.
    Wiem że na pewne musze poprawić regulację okien , ale nie sądzę zę zejdę
    znacząco ze zużyciem gazu, mimo że mam podłogówkę w całym domu.

    Możesz napisać coś więcej o swoim całym układzie co i cwu plus jaki masz
    kocioł jaka moc itp itd?

    Szukam przyczyny że mi tyle gazu się spala choć to dopiero pierwsza zima
    moja w nowym domu bo musiałęm się wprowadzić 1 grudnia.

  • 24. Data: 2013-02-13 13:34:40
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 13 lutego 2013 13:31:18 UTC+1 użytkownik Przemek napisał:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Bardzo mało ci idzie- ja mam dom mniej więcej taki jak ty (+-10m2) ale gazu
    > mi idzie ze ho ho mimo ze mam 20styropianu na scianach jako ocieplenie.

    nie przejmuj sie , nawet w pasywnym nie da sie takich cen uzyskać - kris jaja sobie
    robi, i sie cieszy kto bardziej sie wkręci :)

    b.

  • 25. Data: 2013-02-13 13:59:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 lutego 2013 13:34:40 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    >sobie robi, i sie cieszy kto bardziej sie wkręci :)

    Chciałeś jazdę na przełomie sezonu to masz;)
    W żadnym poście w tym watku nie napisałem nieprawdy. Wszystko co pisałem jest zgodne
    ze stanem faktycznym:
    -ogrzewam ok 200m2 do 21-22stC plus CWU(wanna, kąpiele w ciepłej wodzie itp),
    -kominek odpalam kilka razy do roku,
    -ostatnie 3 faktury za gaz to kwoty po ok 90zł(wpłać 1zł na cel charytatywny to
    zeskanuję)

  • 26. Data: 2013-02-13 14:05:15
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > itp),
    > -kominek odpalam kilka razy do roku,
    > - statnie 3 faktury za gaz to kwoty po ok 90zł(wpłać 1zł na cel

    :-)
    Wiesz, mnie jak podłączyli docelowy licznik prądu to jeszcze nie mieszkałem,
    ale naliczyli prognozę ponad 300zł / 2 miesiące. Budowa się trochę
    przeciągnęła i w efekcie zamieszkałem po ponad roku, kredytując zakład
    energetyczny na ponad 2 tysiące. Teraz gdy już mieszkam faktyczne zużycie
    mam niższe niż tamte prognozy, więc jeszcze długo nie zapłacę ani złotówki
    za prąd, więc mogę zgodnie z prawda twierdzić, że za prąd płacę poniżej 10zł
    / miesiąc i oczywiście faktury mogę zeskanować :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 27. Data: 2013-02-13 14:13:54
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

> [...]
    >itp),
    >-kominek odpalam kilka razy do roku,
    >-ostatnie 3 faktury za gaz to kwoty po ok 90zł(wpłać 1zł na cel

    A ja znam odpowiedz na te zagadke hihi.
    Kris placi za gaz, ale ni ogrzewa nim domu. Nie ogrzewa tez wody w tym domu.

    Pozdro.. TK

  • 28. Data: 2013-02-13 15:00:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 lutego 2013 14:05:15 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > mam niższe niż tamte prognozy, więc jeszcze długo nie zapłacę ani złotówki
    >
    > za prąd, więc mogę zgodnie z prawda twierdzić, że za prąd płacę poniżej 10zł
    >
    > / miesiąc i oczywiście faktury mogę zeskanować :-)
    Faktury za gaz o których pisze nie sa prognozowane i nie ma nadpłaty itp.
    Te 90zł to faktyczne zużycie za dwa miesiące.

  • 29. Data: 2013-02-13 15:00:35
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    W dniu 2013-02-13 14:13, Maniek4 pisze:

    > A ja znam odpowiedz na te zagadke hihi.
    > Kris placi za gaz, ale ni ogrzewa nim domu. Nie ogrzewa tez wody w tym domu.
    >
    > Pozdro.. TK

    Mam podobne zuzycie... gazu. Faktury srednio 90pln, bo teraz gaz troche
    stanial.
    Tankuje raz na 1,5 tygodnia.

    yarecky.

  • 30. Data: 2013-02-13 15:15:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 lutego 2013 14:13:54 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > A ja znam odpowiedz na te zagadke hihi.
    >
    > Kris placi za gaz, ale ni ogrzewa nim domu. Nie ogrzewa tez wody w tym domu.

    Miała być jazd to jest.
    Oczywiście faktury na 90zł za 2m-ce jak najbardziej oryginalne i na moje nawisko
    tylko dotyczą mieszkania w bloku w którym mam lokatorów. To 90zł to za gotowanie
    tylko.
    45zł za miesiąc dla tylko gotowania to dużo bo koszty stałe spor. Ale ja się tym nie
    przejmuje, płacą to moi lokatorzy a skoro im pasuje to co mi do tego.
    W domu CO + CWU grzeję kotłem stałopalnym- taka brzydsza ale wydajniejsza wersja
    kominka to jest;)

    Napisałem bo watek humorystyczny na życzenie Budynia- ale bardzo podobnie ludziska na
    poważnie piszą.
    Maniek pewnie pamietasz jak ze dwa lata temu gośc tu pisał że ma dom coś koło 160m2 i
    na ogerzewanie gazem wydaje jeśli dobrze pamiętam poniżej 2tys.
    Dopiero w którymś z kolejnych postów napisał że dom fakt około 160mkw ale póki co
    góra niewykończona, niezamieszkana i nie ogrzewana więc faktycznie grzeje tylko 80m2
    W sąsiednim watku wczoraj też Maciek pisze że gazu zużywa minimalne ilości ale dodaje
    że przez pół tygodnia kominkiem dogrzewa.
    To tak jak z Twoimi solarami- dzięki nim 4 tony wegla zaoszczedziłeś i iles tam
    oleju.
    Ale najlepszy był kolega grupowicz który kiedyś wyliczył że PC mu się w dwa sezony
    zwróci bo w poprzednim sezonie grzał elektrycznie w I taryfie i 8500zł zimą za
    ogrzewanie zapłacił. Wiec jak pompe odpalił to zwrot w dwa sezony jak nic;)
    Zalezy więc co i do czego porównujemy;))