  • 51. Data: 2017-10-12 21:34:38
    Temat: Re: Kontenet morski
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > napisz, ale stawiam na to że pinb nic nikomu nie powie. bo blaszaki,
    > pojazdy, przyczepy, rodzajem swojego użytkowania nie podpadają pod inne
    > przepisy. jak by ktoś miał trzy kontenery - jak kolega pragnie - i w nich
    > mieszkał, to dopiero wtedy - moim zdaniem - miałby problem.
    > nie ze względu że posiada, trzyma tam auto lub kury, tylko ze w nich
    > mieszka. ToMasz

    No wiec ja w tym kontenerze nie będę mieszakł, tylko przebywał, nigdzie nie
    mieszkam, bo jestem bezdomny, jak urzędasom się nie podoba, to niech mi
    dadzą mieszkanie jak cyganom i uchodźcom:)

  • 52. Data: 2017-10-12 23:36:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Fajnie to sie Bob gada na grupach. A w realu jest spierdolony Matrix i z urzednikiem
    nie pogadasz. Jakis rolnik wycial krzaczory na swoim polu. Sasiad go podpierdolil do
    urzedu ze drzewa wycial. Dostal chyba 300 tysiecy kary i od dwoch lat sie z tym buja.
    Dom z kontenerow nie uwolni od posiadania planu. To dac architektowi do zrobienia
    plan. Policzy fundamenty i jak gowna maja sie przemieszczac. W urzedzie nikt tego
    sprawdzal nie bedzie. Przybija ze trzy pieczatki i mozna budowac z kontenerow.
    Przyjda odebrac to nie beda widzieli z czego sciany i sufit tylko zmierza miarka
    wymiary na zewnatrz czy moga sie do czegos dopierdolic czy nie moga.

  • 53. Data: 2017-10-13 21:50:39
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

> [...]
    > z kontenerow. Przyjda odebrac to nie beda widzieli z czego sciany i sufit
    > tylko zmierza miarka wymiary na zewnatrz czy moga sie do czegos

    U mnie to takiemu sąsiadowi niedługo by się chałupa spaliła a za rok
    znaleziono by go w lesie opartego o widły gnojne. Z tym kapowaniem to nie
    jest tak że sąsiad od tak sobie donosi urzędasom, tylko wkażdej wiosce i
    mieścinie są kapusie, tacy UBecy na urzędowym pasku, co to nic nie robią,
    tylko wcoskają nosa po każdej działce żeby tylko coś podpierdolić, dziwię
    się tylko że ludzie są tak głupi i to tolerują, lu daja sobie wcisnać kit o
    sąsiadach donosicielacj, to są zwykli kapusie, kiedyś ludzie wiedzieli co z
    takimi robic.

    Nie rozumiem co mi da jakiś plan i ten budynek, żeby wiecej podatków płacić
    darmozjadom? Ja chcę postawić kontener na działce rolnej i nie płacić
    darmozjadom haraczy, śmieciowego (wprowadzonego dodatkowo zamiast ustawy
    meldunkowej, co ją zniesiono), placowego, budynkowego, bo działka budowlana
    to haracz większy i pewnie jeszcze wielu dodatkowych podatków (koniecznosć
    przyłaczenia do wodociagu, kolejny podatek, do ścieków, kolejny i tak dalej)

    Widziałem już koło mnie że ludziska żyją w domkach holenderskich, czyli
    przyczepach.
    Widzę teżmałe domki szkieletowe osadzone na betonowych słupkach, czy takie
    słupki omijają ustawy o budynkach?

  • 54. Data: 2017-10-14 07:54:14
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 13 października 2017 21:51:27 UTC+2 użytkownik Bob Budowniczy napisał:
> [...]
    > sąsiadach donosicielacj, to są zwykli kapusie, kiedyś ludzie wiedzieli co z

    Przedziabiesz widłami kolesia ze cie podpierdolil do urzędu? ty to nieco chory
    jestes, pewnie sobie zdajesz z tego sprawe -a jak nie to uprzejmie informuję.

    b.

  • 55. Data: 2017-10-17 15:32:16
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > przyłaczenia do wodociagu, kolejny podatek, do ścieków, kolejny i tak dalej)

    Jak chcesz kontener postawić to postaw- tego akurat nikt Tobie zabronić nie może.
    Chcesz w nim mieszkać to mieszkaj tego tez raczej nikt Tobie nie zabroni. Ew
    konsekwencje to dopiero na kolejnych etapach.
    Najwyżej przylezą jacyś urzędnicy, pisma jakieś, możne komornik z eksmisja.
    Ale tacy to dla Ciebie nie problem przecież bo o widły ich oprzesz.

  • 56. Data: 2017-10-18 08:43:33
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 11-10-2017 o 18:13, Baczek pisze:

    > W dniu 03-10-2017 o 10:30:
    >
    > [..]
    > "To nie jest budynek ani budowla i nie jest to mała architektura więc
    > możesz go sobie postawić na swoim gruncie bez pozwoleń, nie obejmuje go
    > prawo budowlane. "

    Czyli nie umiesz czytać między wierszami.
    To czy kontener postawiony na działce jest "budowlą" czy nie, zależy od
    jego przeznaczenia.

  • 57. Data: 2017-10-19 09:42:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=RRN0uClnJBw
    https://www.youtube.com/watch?v=MtkfHud0Fv0

  • 58. Data: 2017-10-23 18:27:24
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Przedziabiesz widłami kolesia ze cie podpierdolil do urzędu? ty to nieco chory
    jestes, pewnie sobie zdajesz z tego sprawe -a jak nie to uprzejmie informuję.

    on nie napisał że sam by to zrobił czy nawet zlecił, tylko ogólnie o
    społeczności w której mieszka - czytaj: są zżyci i nie tolerują
    podpierdalaczy
    To nie znaczy, że faktycznie ktoś pójdzie mu podpalić dom. Zapewne
    jednak mogą skutecznie dokonać aktów zbiorowego wymierzania
    sprawiedliwości podpierdalając podpierdalającego gdzie się da chociażby

  • 59. Data: 2017-10-23 23:16:18
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

> [...]
    > mogą skutecznie dokonać aktów zbiorowego wymierzania sprawiedliwości
    > podpierdalając podpierdalającego gdzie się da chociażby

    Widzę ze myślący ludzie się trafiają nawet na tym forum:)
    Mnie po prostu dziwi ze dziwi taka sytuacja że śmiecie, które kiedyś sie
    wieszało po drzewach, lub ucinało ręce i uszy, dzisiaj sobie pracują po
    urzędach i dla urzędów i nikomu to nie przeszkadza.
    Przecież jak kapusiowi spali się chałupa, to go w mieście nie będzie, będą
    musieli dojeżdżać do "pracy" z pod urzędu

  • 60. Data: 2017-10-23 23:21:23
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

> [...]
    > jakieś, możne komornik z eksmisja. Ale tacy to dla Ciebie nie
    > problem przecież bo o widły ich oprzesz.

    Urzędnicy mogą przyłazić, ale najwyżej pochodzić mi przed bramą,
    bo inaczej to włamanie będzie.
    Nie rozumiem o jakim komorniku i jakiej eksmisji piszesz?
    Może napiszę jaśniej, bo widzę że nikt mnie nie zrozumiał, ja na tej działce
    nie będę mieszkał, tylko przebywał, bo mam do tego prawo, co nie?

    Znalazłem że jak postawię dom na słupach, to nie będzie dom dla yrzędników.