  • 41. Data: 2020-03-16 00:26:15
    Temat: Re: Koronawirus - filtry do rekuperatorów
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bakterie debilu się rozmnażają. Całe szczęście że ty się nie rozmnozyles.

  • 42. Data: 2020-03-16 04:50:59
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 15.03.2020 18:19, Jacek wrote:
    > Zięba nie jest dla mnie wiarygodny, więc nie podejmuję tematu.
    > Jacek

    Zięba wali kasiorę o jakiej nam się nie śniła :-) I to robi na głupocie
    ludzkiej :-)

  • 43. Data: 2020-03-16 04:54:15
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    A może dopytam jeszcze - siedzicie w domu? Co robicie?

  • 44. Data: 2020-03-16 12:25:36
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Mam generatory ozonu o sile rażenia 30g/h. Wiem jak i przeciwko
    > czemu można ich bezpiecznie użyć. Na pewno nie są do ciągłych
    > działań prewencyjnych.

    przy takiej wydajności to możesz duże pomieszczenia jałowić - taka
    świetlówka to podejrzewam dwa rzędy wielkości mniej. Z ciekawości te 30g
    to deklarowane czy naprawde może osiągnąć taką wydajność?

  • 45. Data: 2020-03-16 14:09:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sirapacz napisał:

    > przy takiej wydajności to możesz duże pomieszczenia jałowić -
    > taka świetlówka to podejrzewam dwa rzędy wielkości mniej.
    > Z ciekawości te 30g to deklarowane czy naprawde może osiągnąć
    > taką wydajność?

    Jałowię regularnie małe pomieszczenie -- samochód i jego klimę.
    Poza tym na przykład buty zamknięte w jeszcze mniejszym pudle.
    Zdarza się też, że kuchnię, w której ktoś (nie będę wskazywał
    palcem) coś przypalił. To już nie jałowienie, lecz odsmradzanie.
    Warto przy tym zaznaczyć, że z ozonem jest jak z pszczołą -- po
    użądleniu ginie. W górskim powietrzu po burzy może trzymać się
    długo, ale w obecności smroda rozkłada się szybko. Razem z tym
    smrodem.

    A czy to tylko deklarowana wydajność, czy rzeczywista? Nawet
    w to nie wnikałem. Wali zdrowo, a ile tego jest w gramach, to
    mniej istotne.

    Jarek

    --
    Co mnie to obchodzi
    Że dźwięk jest po to abym dźwięczał

  • 46. Data: 2020-03-16 15:50:17
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-03-16 o 04:54, KIKI pisze:
    > A może dopytam jeszcze - siedzicie w domu? Co robicie?

    pracuję z domu, nadrabiam zaległości

  • 47. Data: 2020-03-16 20:56:33
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-03-15 o 21:37, Uzytkownik pisze:

    > Cud, panie, cud!!!
    >
    > Wirusy nie żyją, ale się rozmnażają i pasożytują.

    Wirusy nie rozmnażają się a są namnażane przez organizm, który zakaziły.

  • 48. Data: 2020-03-16 20:58:43
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Radzę pomyśleć również, co zrobić z ozonem, który ta świetlówka
    > wytwarza.

    Ozon jest bardzo korzystny w tej walce z wirusem.

  • 49. Data: 2020-03-17 07:28:03
    Od: Runt <r...@a...las>

    W dniu 2020-03-16 o 00:26, ORMO-wiec Zenek Kapelinder pisze:
    > Bakterie debilu się rozmnażają. Całe szczęście że ty się nie rozmnozyles.

    Brawo zenusiu! Brawo! Dowal mu! Z kopa! Pałą przez łeb!

    Tak z nimi trzeba! Za ryj i do dołu z wapnem!

    Poprzecinać wcześniej tym warchołom ścięgna by z niego nie wyleźli!

    To twoje zenusiu UB-eckie metody!

    Popisywałeś się nimi na pl.soc.polityka.

    Że też takie kanalie jak ty ta ziemia jeszcze nosi!

    --
    Runt

    "Do polityki nie idzie się dla pieniędzy" - (c) J.Kaczyński

  • 50. Data: 2020-03-17 10:03:22
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2020-03-16 o 20:56, t-1 pisze:

    > Wirusy nie rozmnażają się a są namnażane przez organizm, który zakaziły.

    To zupełnie jak u ludzi - wystarczy "zakazić" kobietę ;)