  • 41. Data: 2016-06-04 22:49:39
    Temat: Re: Kosiarka do krzaczorów
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 4 Jun 2016 12:32:18 -0500, Pszemol napisał(a):

    > To widać że nie widzisz :-)

    Widać, jakie mleko pijesz 3->

  • 42. Data: 2016-06-04 23:09:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Widać, jakie mleko pijesz 3->

    Ja piję dobre mleko. Takie ze sklepu...
    Bez antybiotyków, hormonów, proszku IXI.
    W USA innego mleka nie ma.

    A Ty się boisz hormonów w mleku
    no to wydaje Ci się że rozsądniej będzie
    oborę wybudować i krowę kupić
    niż mleko od sąsiada kupować...

  • 43. Data: 2016-06-05 00:06:56
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 04.06.2016 o 23:09, Pszemol pisze:

    > Ja piję dobre mleko. Takie ze sklepu...

    Przebijam - ja w ogóle nie piję.

    Ewa

  • 44. Data: 2016-06-05 00:24:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

    > Przebijam - ja w ogóle nie piję.

    Ja też właściwie mleka jako mleka nie pijam :-)
    Więc tutaj możemy przybić piątkę.
    To co ja tam dolewam czasem do kawy
    albo zjem w formie serów nazwałem "piciem mleka".

  • 45. Data: 2016-06-05 12:39:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 4 Jun 2016 16:09:05 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ja piję dobre mleko. Takie ze sklepu...
    > Bez antybiotyków, hormonów, proszku IXI.
    > W USA innego mleka nie ma.

    LOL.
    UHT i "dobre" to krzyczący oksymoron. No ale co tam dla kogo znaczy
    "dobre"...

    > A Ty się boisz hormonów w mleku
    > no to wydaje Ci się że rozsądniej będzie
    > oborę wybudować i krowę kupić
    > niż mleko od sąsiada kupować...

    Ja piję tylko i wyłącznie dobre mleko. Wyraźnie napisałam - chcę WIĘCEJ
    dobrego mleka. Dlatego chcę krowę. I nie kręć już.

  • 46. Data: 2016-06-05 12:39:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Jun 2016 00:06:56 +0200, FEniks napisał(a):

    > Przebijam - ja w ogóle nie piję.

    Ktoś Cię o coś pyta?

  • 47. Data: 2016-06-05 12:40:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 4 Jun 2016 17:24:30 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

    > Ja też właściwie mleka jako mleka nie pijam :-)
    > Więc tutaj możemy przybić piątkę.
    > To co ja tam dolewam czasem do kawy
    > albo zjem w formie serów nazwałem "piciem mleka".

    Sklepowe "sery" i "dobre mleko"? - oksymoron 3333-]
    One nawet koło mleka nie leżały.

  • 48. Data: 2016-06-05 14:45:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Sklepowe "sery" i "dobre mleko"? - oksymoron 3333-]
    > One nawet koło mleka nie leżały.

    No widzisz. A wciąż nie widzisz :-)

  • 49. Data: 2016-06-05 14:57:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > LOL.
    > UHT i "dobre" to krzyczący oksymoron.
    > No ale co tam dla kogo znaczy "dobre"...

    Widzę że nie wygooglałaś - mleko UHT w Stanach jest niepopularne.
    Przyznaję, że nie widziałem w Stanach jak tam długo żyję...
    Napewno jest gdzieś UHT jak dobrze poszukasz, ale musisz poszukać.
    Natomiast takie nie obrabiane termicznie jest w butelkach
    3,8l (1galon) trzymane schładzone w każdym sklepie...

    > Ja piję tylko i wyłącznie dobre mleko. Wyraźnie napisałam - chcę WIĘCEJ
    > dobrego mleka. Dlatego chcę krowę. I nie kręć już.

    Nawet jak byś miała 10 km po to mleko jechać do innej wsi
    innej baby to i tak nie opłaci Ci się budować obory i kupować krowy...

    Emocjonalna decyzja w 100%. Ale wolno Ci być nieracjonalną :-))
    Nie ma się co wstydzić bycia normalnym człowiekiem.

  • 50. Data: 2016-06-05 14:58:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ktoś Cię o coś pyta?

    Ty to jesteś jednak kawał prostaka i chama! Nie do wiary...
    Przecież to grupa dyskusyjna i kazdy może się przyłączyć do rozmowy.