  • 11. Data: 2014-05-02 11:06:52
    Temat: Re: Kosiarki akumulatorowe
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 May 2014 10:15:42 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > to tylko spalinowa...

    To sie poswiece i bede ciagal przewod za soba. Jakby byly ciche spalinowki,
    to jeszcze bym zniosl...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 12. Data: 2014-05-02 16:08:38
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 02.05.2014, 11:06, Maciek pisze:

    > To sie poswiece i bede ciagal przewod za soba. Jakby byly ciche spalinowki,
    > to jeszcze bym zniosl...

    A nie lepiej MP3 i dobre słuchawki?
    Nie ty będziesz hałasował to sąsiedzi zrobią to dla ciebie kosząc swoje
    posesje. A przy spalinówce będziesz miał możliwość w... sąsiadów.

    Pociągnij kabel ziemią i zrób kilka gniazdek koło drzew.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 13. Data: 2014-05-02 20:52:46
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jedyne 8900 zl. Musialbym upasc na leb z baaardzo wysoka ;)

    :) To tylko przykład. Gdzieś widziałem automatyczne kosiarki na poduszce
    powietrznej. I cena całkiem znośna była.
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 14. Data: 2014-05-02 21:10:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.05.2014 12:07, Maciek pisze:

    > Ciagniecie kabla miedzy drzewkami jest niewygodne i mysle nad zmiana, ale
    > halasu i smrodu spalinowki wolalbym sobie oszczedzic.

    4-suwowe są dość ciche i mało smrodliwe.

    Przy obecnej technologii (i cenach) akumulatorów akumulatorowe kosiarki
    to skórka nie warta wyprawki.

  • 15. Data: 2014-05-02 21:37:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 02 May 2014 16:08:38 +0200, Ariusz napisał(a):

    > A nie lepiej MP3 i dobre słuchawki?

    Z nagraniem ciszy? ;)

    Nie cierpie halasu, pod postacia glosnej muzyki prosto w uszy tez.

    > Nie ty będziesz hałasował to sąsiedzi zrobią to dla ciebie kosząc swoje
    > posesje. A przy spalinówce będziesz miał możliwość w... sąsiadów.

    Ale my sie z sasiadami lubimy i zyjemy w zgodzie...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 16. Data: 2014-05-02 21:40:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 02 May 2014 21:10:26 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > 4-suwowe są dość ciche i mało smrodliwe.

    Cichsze niz dwusuwy, to fakt, ale porownywalem ostatnio takaj jedna
    napedowa, kosztujaca ok. 2000, z silnikiem Briggs&Stratton, i jednak byla
    znacznie glosniejsza niz moj prymitywny mlynek na prad za 250 zl.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 17. Data: 2014-05-02 22:45:23
    Od: hk <h...@g...com>

    Do trawników to kosa, jak żona słabowita to sierp.
    Istnieją Dyrektywy wymuszające hałas, istnieje sprawa pakietu klimatycznego CO2.
    W niektórych rejonach moc kosiarek, przewyższa moc zainstalowaną do obsługi domów.
    Istnieje też kultura współżycia.
    Wydaje się ze dla dobra wspólnego konieczny jest "podatek kosiarkowy".
    Operowanie kosą tradycyjna podniesie formę, poprawi krążenie.
    I będzie SPOKOJNIE. BEZ HAŁASU !!!!

  • 18. Data: 2014-05-02 22:52:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 May 2014 13:45:23 -0700 (PDT), hk napisał(a):

    > Do trawników to kosa
    > Operowanie kosą tradycyjna podniesie formę, poprawi krążenie.
    > I będzie SPOKOJNIE. BEZ HAŁASU !!!!

    Ty sie smiej, a ja mam kose i czasem jej uzywam :) Ale nie potrafie *rowno*
    skosic pofalowanego trawnika ani zrobic trawy tak krotkiej jak spod
    kosiarki...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 19. Data: 2014-05-07 09:24:42
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2014-05-01 12:07, Maciek pisze:

    > Czolem,
    >
    > Czy ktos z grupowiczow korzysta z kosiarki akumulatorowej i moze napisac,
    > jaki jest realny czas pracy bez ladowania? Da sie skosic chociaz z 200 m2?
    >
    > Ciagniecie kabla miedzy drzewkami jest niewygodne i mysle nad zmiana, ale
    > halasu i smrodu spalinowki wolalbym sobie oszczedzic.
    >
    > Nie doradzajcie mi reczny kosiarek bebnowych - moja zona nie ma tyle sily,
    > a czesto to ona wlasnie kosi.

    Polecam rozwiązanie stosowane przez moją siostrę.

    Kosiarka samobierzna napędzana tym co skosi.
    Jako bonus do całości, mleko co rano.

    Jak masz takiego sąsiada z taką kosiarką.

  • 20. Data: 2014-05-07 09:32:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.05.2014 09:24, Damian Skrycki pisze:

    > Polecam rozwiązanie stosowane przez moją siostrę.
    >
    > Kosiarka samobierzna napędzana tym co skosi.
    > Jako bonus do całości, mleko co rano.
    >
    > Jak masz takiego sąsiada z taką kosiarką.

    Tylko trochę ciężko ją zwinąć, wyłączyć i schować na całą zimę ;->