    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 7 Aug 2023 12:31:47 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Ktos kłamie czy co?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 sierpnia 2023 o 20:42:57 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Napisałem Ci przecież, że każdy prosument może rozwiązać umowę kiedy mu
    > się spodoba, bez podawania przyczyn, bez żadnych konsekwencji. Musi
    > jedynie oddać co nie jego - licznik.
    > Regulują to ogólne warunki umowy kompleksowej - $9
    >
    > https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sour
    ce=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi_9ceemMuAAxWiI
    BAIHZZPCDoQFnoECA4QAw&url=https%3A%2F%2Fwww.ure.gov.
    pl%2Fdownload%2F9%2F3997%2FOGOLNEWARUNKIUMOWYKOMPLEK
    SOWEJ.pdf&usg=AOvVaw1WlDrWg1TnjWeR3XH7nbPo&opi=89978
    449

    > Zakład energetyczny może wypowiedzieć umowę tylko w kilku, szczególnych
    > przypadkach.
    >
    > TG
    Umowę na dostawę pradu faktycznie może rozwiazac tylko w pewnych przypadkach. Ale
    umowa prosumencka nie jest na dostawę pradu do solarow a na jego odbior z solarow.
    To inny rodzaj umowy. Takie umowy reguluje kodeks cywilny. W nich jest uregulowana
    rownoprawnosc podmiotow zawierających umowę. Czyli jak ty jemu tak on tobie. Umowy
    pozbawiające rownoprawnosci a zawierane w trybie i zgodnie z KC obarczone są wada
    prawna ktora powoduje ze w sadzie bez problemu strona zainteresowana uzyska
    unieważnienie umowy. Firmy takie jak energetyka, telekomunikacja itp zawsze
    zatrudniana najlepszych prawnikowi w mieście. Jeśli prosument bez zadnych problemow
    może wypowiedzieć umowę na magazynowanie pradu to również firma z ktora zawarł umowę
    moze na takich samych warunkach ja wypowiedzieć. I tyle w temacie. Przykład. Ma ktos
    kablowke. Zawarta jest umowa. W trakcie jej trwania przychodzi list polecony z
    aneksem ze podwyższona zostaje opłata za korzystanie. I ze jest miesiac na podjęcie
    decyzji. Klient godzi się na podwyzke i oglada dalej. Nie godzi się po miesiącu ma
    odłaczony sygnał. W tłumaczeniu z polskiego na nasze wygląda to tak ze przychodzi
    aneks do umowy w którym zmieniono 80% na 45%. Zachowując zasady demokracji masz az
    trzy wyjscia. Możesz się zgodzić. Możesz się nie zgodzić. Możesz się nie zgodzić i
    oddać sprawę do sadu. Zdanie sadu masz wyzej. Kombinuj ktora opcje wybierzesz i
    dlaczego. Miłych rozmyślań.