    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ktos kłamie czy co?
    Date: Mon, 07 Aug 2023 21:45:32 +0200
    <6...@g...com>

    W dniu .08.2023 o 21:31 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > poniedziałek, 7 sierpnia 2023 o 20:42:57 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk

    ce=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi_9ceemMuAAxWiI
    BAIHZZPCDoQFnoECA4QAw&url=https%3A%2F%2Fwww.ure.gov.
    pl%2Fdownload%2F9%2F3997%2FOGOLNEWARUNKIUMOWYKOMPLEK
    SOWEJ.pdf&usg=AOvVaw1WlDrWg1TnjWeR3XH7nbPo&opi=89978
    449

    > Umowę na dostawę pradu faktycznie może rozwiazac tylko w pewnych
    > przypadkach. Ale umowa prosumencka nie jest na dostawę pradu do solarow
    > a na jego odbior z solarow. To inny rodzaj umowy. Takie umowy reguluje
    > kodeks cywilny. W nich jest uregulowana rownoprawnosc podmiotow
    > zawierających umowę.

    Nie pisz bzdur - dałem Ci linka, tam jest dokument.
    Umowa prosumenta to umowa kompleksowa, z dostawcą (dystrybutorem) i
    producentem prądu, link dotyczy tej umowy a nie umowy na dostawę prądu.
    Jak masz PV i nie jesteś firmą to musisz mieć taką właśnie umowę jak
    chcesz przekazywać produkcję prądu do sieci.
    Żaden kodeks niczego tu nie reguluje, jest umowa i owu do tej umowy.
    Zapisy umowy reguluje USTAWA a nie widzimisię zakładu energetycznego.

    TG