    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ktos kłamie czy co?
    Date: Tue, 08 Aug 2023 06:55:58 +0200
    <6...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <7...@g...com>

    W dniu .08.2023 o 02:07 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Polska to wolny kraj. Jeśli w nim mozesz wierzyć wbrew nauce ze ziemia
    > jest płaska skoro udowodniono ze jest wklęsła to nikt ci nie zabroni
    > wierzyć ze umowa prosumencka jest święta i nie zmienialna. Starałem się
    > wytłumaczyć w oparciu o prawo jakie obowiazuje w Polsce ze sasiad
    > rolnik jak ci mowi o swietosci umowy nie ma racji. Doczytałem tekst z
    > linku do momentu w którym napisane ze rozliczenie następuje według
    > cennikowe dostawcy. I w zasadzie dałem sobie spokój z czytaniem. W
    > czasie przeglądania zauwazyłem jeszcze zapis ze w przypadku zmiany prawa
> [...]

    Zapytałeś czy można wypowiedzieć umowę prosumencką - dałem Ci dowód, że
    można.
    Nigdzie nie napisałem, że nie można zmienić ustawy.
    Tak samo jak ustawę o OZE, można zmienić ustawę emerytalna i od nowego
    roku dla "dobra społecznego" zmniejszyć emerytury "darmozjadów" o połowę.
    Powyżej napisałeś jak to się może odbyć.

    TG