  • 41. Data: 2009-02-22 21:21:17
    Temat: Re: Marsz ku wyzwoleniu konopi
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik mAYKIN napisał:

    > Chyba nigdy się jeszcze nie zaciągałaś,

    Nie mam potrzeby sztucznego
    kolorowania sobie życia

    Barbara

  • 42. Data: 2009-02-23 08:43:34
    Od: "mAYKIN" <m...@p...onet.pl>

    Nie chodzi o to, CZY się nie zaciągałaś, ale o to jak łatwo tobą
    manipulować. nIE Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał
    w wiadomości news:gnsfke$h08$1@inews.gazeta.pl...

  • 43. Data: 2009-02-23 21:43:45
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    >        Nie mam potrzeby sztucznego
    > kolorowania sobie życia

    Przepraszam,że zamieszczam tekst mało związany z ogrodnictwem,ale nie mogłem się
    powstrzymać:

    * Wspomnień czar*
    * * Stefan siedząc do późna w pracy zaczął wspominać stare
    hipisowskie czasy*
    * * kiedy to codziennie były nowe panienki, różne używki. Postanowił
    po dwudziestu*
    * * latach niepalenia trawki w końcu zapalić i powspominać
    stare,dobre czasy.*
    * * Odwiedził dzielnicę, w której mieszkał za młodu i sprawdził czy
    diler Heniek *
    * * jeszcze żyje i sprzedaje.*
    * * Okazało się, że Heniek całkiem dobrze prosperuje.*
    * * - Witaj Heniu,nic się nie zmieniłeś.*
    * * - Stefan, kopę lat!*
    * * - Potrzebuję jakieś fajne jointy, bo ze dwadzieścia lat nie
    paliłem! Chciałbym*
    * * przypomnieć sobie jak to jest.*
    * * - Słuchaj Stefan, sprzedam Ci, ale pod jednym warunkiem. Musisz
    ten towar*
    * * palić samemu i najlepiej w zamkniętym pomieszczeniu.*
    * * - Dobra stary, niech tak będzie -- odparł Stefan i pomknął
    szybciorem do domu.*
    * * Wpada do chałupy, cisza jak makiem zasiał,stara chrapie jak
    niedźwiedź,*
    * * dzieciaki również, więc postanowił zamknąć się w kiblu. Usiadł
    na sedesie,*
    * * wypakował towar, nabił lufkę, zaciąga się... otwiera oczy -
    patrzy ciemno..*
    * * Wypuszcza dym - jasno.*
    * * - k..wa, ale sprzęcicho się pozmieniało! - pomyślał zdumiony
    Stefan.*
    * * Po szybkim namyśle pociągnął drugiego macha. Otwiera oczy - ciemno.*
    * * Wypuszcza dym - jasno. *
    * * Podjarany myśli sobie,że jeszcze raz nic nie zaszkodzi.*
    * * Zaciąga się - ciemno, wypuszcza dym - jasno.W tym momencie
    słyszy silne*
    * * walenie do drzwi kibla.*
    * * - Stefan, co Ty tam robisz? - krzyczy strasznie wkurzona żona.*
    * * Stefan wrzucił towar do sedesu, spuścił wodę i podenerwowany
    odpowiada:*
    * * - Golę się kochanie!*
    * * - Stefan, trzeci dzień?!*

  • 44. Data: 2009-02-24 16:12:56
    Od: shyguy <r...@s...net>

    >         Dla mnie przedawkowanie liczy się od momentu, gdy po delikwencie widać,
    > że coś zażył.

    Dlatego alkohol nalezy zdelegalizowac ! Ja widzialem reakcje jak ktos
    strzeli sobie sete i po kilku minutach zrobil sie czerwony na
    twarzy.... Powinnismy chronic mlodziez przed alkoholem i kazdego
    przylapanego na posidaniu /spozywaniu wina piwa czy vodki wsadzic do
    paki na kilka miesiecy czy lat... Ile to mniej bojek... chuliganskich
    wybrykow... rozbitych rodzin... i tragedii na drogach moglibysmy przez
    to uniknac...

    >         Byłam kiedyś na szkoleniu na temat narkotyków. Prowadzący przyniósł ze
    > sobą gablotki z próbkami i zawiniętą w kawałek gazety
    > " maryśkę", skonfiskowaną w młodzieżowym internacie. Na pytanie ,jaki to
    > ma zapach gdy ktoś pali, zrobił skręta i sztachnął się 3-4 razy, nie więcej.

    Znaczy sie szkoleniowcy maja prawo do lamania prawa??? a jak ktos jest
    samoukiem to juz nie????

    > Po kilku minutach zrobił się czerwony na twarzy i zaczął obcierać pot.
    > Takiego działanie na organizm mężczyzny w wieku ok. 30 lat nie
    > spodziewałam się. Jak to działa na kilkunastoletniego ?
    >         Gdzie tu jest kłamstwo

    Dlatego na szkoleniach o spolecznej szkodliwosci alkoholu...
    szkoleniowcy powinni najpierw wypic pol litra aby zademonstrowac w
    przekonujacy sposob jak wodka wplywa na koordynacje ruchowa i
    platanie sie jezyka.

    Pozdrowienia,

    JanuszB

  • 45. Data: 2009-02-24 16:23:27
    Od: shyguy <r...@s...net>

    > To zabrzmiało,jakbyś miał Barbarze za złe,że nie pali konopi.Czy znajomość
    > techniki zaciągania, to szczególne osiągnięcie,z którego należy być dumnym?

    Nie wiem czy jest to powod do dumy ale znajomosc swoich mozliwosci w
    "podnoszeniu" kieliszka czy szklanki jest calkiem wskazana. Niektorzy
    moga bezpiecznie wypic cwiartke a inni nawet po setce stwarzaja
    zagrozenie dla siebie lub otoczenia. Podobnie jest z innymi uzywkami a
    nawet z jedzeniem.

    Pozdrowienia,

    JanuszB

  • 46. Data: 2009-02-24 17:47:42
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik shyguy napisał:

> [...]

    To było moje pytanie.

    > Znaczy sie szkoleniowcy maja prawo do lamania prawa???

    Akurat wtedy prawo było inne.
    Ale to grupa o innej tematyce i nie będę wyjaśniała okoliczności
    i powodu mojej ciekawości.

    Barbara

  • 47. Data: 2009-02-24 19:36:09
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Nie wiem czy jest to powod do dumy ale znajomosc swoich mozliwosci w
    > "podnoszeniu" kieliszka czy szklanki jest calkiem wskazana.

    Owszem,bardzo wskazana.Co nie znaczy,że trzeba zrobić krajowy turniej dla
    pijaków i ćpunow,aby poznali swoje możliwości.Trzeba też znać czas i miejsce,
    kiedy te możliwości można wykorzystać.
    Mirzan

  • 48. Data: 2009-02-24 19:39:58
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Czego przodownikom ćpaczy życzę.

    Osiągnęliśmy consensus,w tym temacie,jak mawiają prezydenci.
    Czy to z Tobą wymieniałem rośliny?
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 49. Data: 2009-02-24 21:42:40
    Od: "piotrh" <p...@t...pl>

    > Osiągnęliśmy consensus,w tym temacie,jak mawiają prezydenci.
    > Czy to z Tobą wymieniałem rośliny?
    > Pozdrawiam.Mirzan

    Jeszcze nie ;)

    --

    pozdrawiam!
    piotr

  • 50. Data: 2009-02-25 02:40:36
    Od: Bądź Zdrów <s...@g...pl>

    Użytkownik j...@g...com napisał:
    > Jak co roku mam zaszczyt zaprosić was na Manifestacje Pro

    Cholerny, narkomański spamer - nawet tutaj cię przywiało?