  • 1. Data: 2013-06-11 22:19:16
    Temat: Maść na szczury
    Od: k...@g...com

    Czy z wyjątkiem dobrego kota, maści na szczury Cyk Cyk i faszystowskiej trutki
    wykańczającej wszystko co zje szczura który ją zjadł istnieją jakieś metody na
    odstraszenie tych mało pożytecznych chociaż w pojedynczych egzemplarzach miłych
    zwierząt?

  • 2. Data: 2013-06-12 09:08:17
    Temat: Re: Maść na szczury
    Od: Robson <r...@...pl>

    http://tinyurl.com/868tgqj

  • 3. Data: 2013-06-12 09:12:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 09:08:17 UTC+2 użytkownik Robson napisał:
    > http://tinyurl.com/868tgqj

    Tak z ciekawości: poco skracać krótki adres?
    Nie lepiej link bezposredni:
    http://www.youtube.com/watch?v=dS_jxZTQ5Cg
    Przynajmniej widac gdzie prowadzi;)

  • 4. Data: 2013-06-12 09:44:37
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 09:08:17 UTC+2 użytkownik Robson napisał:
    > http://tinyurl.com/868tgqj

    ODSTRASZANIE. Normalny człowiek nie ma instynktu seryjnego mordercy.

  • 5. Data: 2013-06-12 10:48:19
    Od: marsel <marcin@pl>

    > ODSTRASZANIE. Normalny człowiek nie ma instynktu seryjnego mordercy.

    Ale jak Ty odstraszysz, to kto inny będzie musiał zostać seryjnym mordercą.
    Normalny człowiek nie zrobiłby tego bliźniemu.
    ;)

  • 6. Data: 2013-06-12 16:24:03
    Od: <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 09:08:17 UTC+2 użytkownik Robson napisał:
    > http://tinyurl.com/868tgqj

    Sikam na Was wszystkich. Sami poszukajcie sobie, pojebani szczurzaze. Jestem
    dzisiaj zadowolony w trzecim świecie. Byłem w trójkąciku 1m+2k, tak ja jeden
    na dwie panie. Po bzykałem sobie co nie miara, aż kobitki wysiadły, a ja
    jeszcze mogłem - zuch jestem;-). Teraz to możecie mnie wszyscy w tyłek
    pocałować!

  • 7. Data: 2013-06-13 00:03:51
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Po bzykałem sobie

    Co robiłeś?
    Bzykałeś sobie PO?

    > co nie miara,

    ... fantazji masz, zapewne :)

  • 8. Data: 2013-06-13 00:45:58
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 00:03:51 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Co robiłeś?
    >
    > Bzykałeś sobie PO?

    > ... fantazji masz, zapewne :)

    Spoko. To znowu ten chuj osrany się podszywa. Przebiegły. Odczekał dwa tygodnie.
    Cześć chujku.

  • 9. Data: 2013-06-13 09:54:37
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-06-12 16:24, k...@g...com pisze:

> [...]
    > tak ja jeden na dwie panie. Po bzykałem sobie co nie miara, aż kobitki
    > wysiadły, a ja jeszcze mogłem - zuch jestem;-)

    Kierowca wstał i bił brawo
    A teraz wyłącz kompa, wyrzuć husteczkę.

  • 10. Data: 2013-06-13 18:49:57
    Od: "Pawel S." <p...@w...pll>

    *Użytkownik* <k...@g...com> typed:

    > Spoko. To znowu ten *chuj osrany* się podszywa. Przebiegły. Odczekał dwa
    > tygodnie. Cześć *chujku*.

    A ty znowu kogutek skaczesz, pewnie zaraz ktos Cie uciszy?.