  • Data: 2019-08-23 12:25:57
    Temat: Re: Moc pieca gazowego vs potrzeby domu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 23 sierpnia 2019 12:12:56 UTC+2 użytkownik WS napisał:

    > Jesli faktycznie ma byc dwufunkcyjny (czyli przeplywowe grzanie CWU) to mniej >nic
    14kW to troche malo, ja mialem w bloku 19kW i to bylo w sam raz do jednej >lazienki
    (wanna). Jesli "dwufunkcyjny" czyli CO i grzanie zasobnika CWU to zalezy >od ilosci
    lazienek i pojemnosci zasobnika ;)

    Skoro wcześniej był tam kocioł węglowy to zakłądam ze i zasobnik był
    a skoro był to pewnie i będzie dalej
    Skoro śmieciuch 14kW(uwzględniając sprawność to pewnie faktycznie z 10kW dawał)
    wystarczył to raczej kocioł gazowy 14kW tam się specjalnie nie napracuje.