  • Data: 2020-07-02 21:08:08
    Temat: Re: Moja woda
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 lipca 2020 13:23:42 UTC-5 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > I to jest właściwe podejście - te wszelkie dotacje mają wspomóc
    > człowieka w inwestycji, którą i tak by wykonał bo stwierdził że to jest
    > dobre. Robienie inwestycji dlatego, że akurat trafiła się pomoc to
    > trochę jak szukanie gwoździa tylko dlatego, że znalazł się młotek.

    Pobożne życzenia.

    Dotacje maja również przekonać tych co by zrobili ale ich nie stac.
    I tych co by nie robili bo nie potrzebuja ale za mniejsza cene zrobia bo przy
    sprzedazy sie moze oplacic.
    I tych co nie potrzebuja i by nie robili ale sąsiad ma to zrobia.
    I tych co nie potrzebuja i by nie robili ale moze sie ktos przyczepic i mandat
    nalozyc wiec zrobia.

    I pewnie multum innych mniej przekonanych. Tak ja to widze. Ale ja z tych co
    truskawki cukrem...