  • Data: 2020-07-03 00:11:55
    Temat: Re: Moja woda
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    > kup działkę, i postaw coś z prefabrykatów (nie wiem co oni mają na myśli),

    W sumie to wcale nie jest głupi pomysł. Nawet jeśli takie szambo* postawię na
    gruncie, to nie będzie toto miało fundamentów. No dla pewności jeszcze deski podłożę.
    No dobrze, makatkę jaką z ceraty, bo deski za mocne. Będzie jeszcze wiele innych
    przepisów, które będzie trzeba obejść. Wszystko można, pytanie czy to się opłaci!

    *budowla przykładowa
    Kombinowałem i ja kilkakrotnie, bo mi się to opłaciło.
    Onegdaj widziałem śliczną działkę na terenach zalewowych, więc bez prawa zabudowy.
    Nic, to że tam domy stały, nowych nie wolno i szlus. Dyskutowaliśmy z inwestorem, jak
    to obejść. Niestety, dziwny typ- chciał się tam zameldować!
    Pozdro. abomito