  • 1. Data: 2009-01-03 10:17:21
    Temat: Re: Mop parowy
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 03 Jan 2009 11:34:28 +0100, el_mamuto napisał(a):

    > Hej
    >
    > Z pół roku temu wśród pań u mnie w pracy zapanowała moda
    > na te mopy. Pokupowały różnie - supermarket& allegro,
    > i różne modele. w zakresie cenowym 150-350zł .
    > Wszystkie te mopy juz wylądowały w koszach. Zamiast
    > czyścić - moczą. Płytki po przejchaniu są mokre
    > jak 'po niewykręconej szmacie" Po przejechaniu
    > po dywanie - 2 dni suszania.

    Bo baby są głupie - a wystarczy logicznie pomyślec: niby gdzie miałby sie
    podziać brud? Przecież nie uleci z parą... a i para musi się skroplić na
    tych zimnych płytkach. Że też ludzie dają się nabierać na takie "cuda"...

  • 2. Data: 2009-01-03 10:34:28
    Od: el_mamuto <m...@i...pl>

    --
    Mamut
    http://www.youtube.com/profile?user=spokojnyMamut

  • 3. Data: 2009-01-03 20:38:56
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

> [...]
    > sie podziać brud? Przecież nie uleci z parą... a i para musi się
    > skroplić na tych zimnych płytkach. Że też ludzie dają się nabierać na

    prawda, a jesli jeszcze kupily w mango - kto w tv markecie kupuje, tego nie
    szanuje.

    Dlaczego nasz "szond" nie zabroni importu (albo unia) tego typu gówna?

    Przecież to import do kraju śmieci, predzej czy pozniej wylądują na wysypisku i
    będa truć (bo to chińskie tworzywa sztuczne).

    Ludzie, naprawde jesteście durni.

    Ciekawe czy jak powiem durnej babie ze jej żelazko wypierze jej parą koszule
    starego po wizycie na siłowni to też to łykną?

  • 4. Data: 2009-01-04 08:42:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Koteczek" <n...@s...org> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ciekawe czy jak powiem durnej babie ze jej żelazko wypierze jej parą
    > koszule starego po wizycie na siłowni to też to łykną?

    http://www.nokaut.pl/odkurzacze/urzadzenie-karcher-s
    v-1802.html#zakladka=descriptionFull

    durni?

  • 5. Data: 2009-01-04 08:44:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Bo baby są głupie - a wystarczy logicznie pomyślec: niby gdzie miałby sie
    > podziać brud?

    Tam gdzie w zwyklym mopie?

  • 6. Data: 2009-01-04 19:29:22
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > Tam gdzie w zwyklym mopie?

    Duszku nie .....l :-0

    W zwyklym mopie taplam go pozniej w wodzie z plynem (by brud sie nie trzymal
    tkaniny jak opetany), wyzymam mopa w wiaderku i jade dalej. A jak chcesz latwo
    i bez syfu usunac swinstwa ze szmaty na koncu mopa parowego?

    Mop parowy ma szmate kilku razowa (zniszczy sei to w oka mgnieniu) i usunac juz
    wbitego brudu latwo nie da sie - paprac lapy trzeba by i prac to "recznie".
    Nowe wklady pewnie sa po 5zl za sztuke i dostepne wylacznie w ofercie TV
    Marketu?

    Ale jak ludzie sa durni to sie ich dyma, moze ten karcher ma jakis inny
    system - np odsysa brud ale nie mam zamiaru tracic czasu na czytanie tego. Na
    zdjeciu szmaty na dole nie ma, wiec moze ma jakies inne rozwiazanie. Ale my tu
    mowimy/piszemy o mopach ktore kupuje zwykla kura domowa albo durny jej kogut
    czyli klony tych z TV za kilkaset zlotych a nie 1900pln.

    CO W TV MARKECIE SIE PROMUJE, TEGO SIE NIE KUPUJE. Jasne? Po co ta gadka.
    Kupisz tez sobie abgyminic i wibroakszyn?

  • 7. Data: 2009-01-04 22:28:58
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Parę rzeczy wyjątkowo brudnych - jakieś żeliwne ruszty kuchenek nie do domycia w
    inny sposób itp. - czyściłem gorącą parą i uważam to za REWELACJĘ.
    Dziwią więc mnie Wasze negatywne opinie o mopach parowych.
    Jak jadę po kilkudziesięciu metrach kwadratowych gresu zwkłym płaskim mopem to tez
    woda zostaje na powierzchni do odparowania.
    JaC

  • 8. Data: 2009-01-05 08:12:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > CO W TV MARKECIE SIE PROMUJE, TEGO SIE NIE KUPUJE. Jasne? Po co ta gadka.
    > Kupisz tez sobie abgyminic i wibroakszyn?

    Po pierwsze mnie TV MARKET nie interesuje, produkt stamtad moze byc uzywany
    ale raczej jako usuwacz trudniejszych zabrudzen - czyli rownolegle ze
    zwyklym mopem. Tak, ten Karcher to odkurzacz, odsysa. Chodzolo mi raczej o
    tepienie technologii parowej - nie zgaadzam sie, ona jest ok.