  • 1. Data: 2009-01-03 12:58:11
    Temat: Re: Mop parowy
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 30 Gru 2008, 11:04, "Beata" <s...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Witam,
    > czy ktos z Was użytkuje tzw. mop parowy, czyli szczotkę czyszczącą podłogi
    > parą wodną i mógłby sie podzielić spostrzeżeniami? Interesuje mnie, jak to
    > się sprawdza w przypadku gresu i czyszczenia wykładzin.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Beata

    Lepszy odkurzacz piorący np Hyla, albo Rainbow czyli "prawdziwe
    wodne", te przynajmniej zbierają to co zmocżą, czy idealnie - nie,
    gdyż nie wytwarzają tak dużego podciśnienia, ani my nie stoimy z
    ssawką w jednym miejscu. Ale wilgoć jaka zostaje jest do przyjęcia.
    Pod dywan do prania (dobrze poodkurzany) połozyłbym folię - aby
    podłoga nie nasiąkała.
    Do prania dywanów użyłbym też szczotki - dozownika firmy Amway -
    nakłada ona piankę na dywan, którą wraz z brudem po wyschnięciu
    ściągamy odkurzaczem. Litr Szamponu do dywanów (Carpet shampo) jest
    koncentratem, w przeciętnym domu wystarcza na około rok czasu. W
    zbiorniku szczotki są ukazane poziomy - wody i kopncentratu, dzięki
    czemu nie zużywamy go nadmiernie, daje to duże oszczędności.