  • 1. Data: 2009-01-03 04:37:32
    Temat: TYM RAZEM JA...
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    Szukam danych motoreduktora z pralki półautomatycznej produkcji NRD
    typu WA68 (schemat podłączenia, kondensator rozruchowy, itd) oraz do
    jej mini-następczyni, której typu nie pomnę.
    Chciałem wykorzystać w/w do napędu innych urządzeń.

  • 2. Data: 2009-01-03 21:07:20
    Temat: Re: TYM RAZEM JA...
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Panslavista pisze:
> [...]
    > jej mini-następczyni, której typu nie pomnę.
    > Chciałem wykorzystać w/w do napędu innych urządzeń.

    na elektrodzie pytales?
    tam wiecej specjalistow elektrycznych siedzi