  • 381. Data: 2017-01-17 20:17:57
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Pozyjemy zobaczmy czy ta ustawa nie jest legalna. Wskaznikiem bedzie odmowa
    pobierania wynagrodzen przez poslow pelo i nowosmiesznej.

    A może do nielegalnego budżetu nie trzeba/nie można płacić podatku?

  • 382. Data: 2017-01-17 21:35:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale musi byc nielegalny. Jedni mowia ze legalny i jest ich w sejmie wiecej. Tych co
    uwazaja za nielegalny jest mniej. To moze trzeba awansem placic podatki i czekac az
    jakis sad sie wypowie. Jesli budzet nie jest legalny i kiedys pelo z nowosmieszna
    beda mieli wiekszosc w sejmie to na pewno oddadza tym co placili podatki do
    nielegalnego budzetu.

  • 383. Data: 2017-01-17 22:04:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Pozyjemy zobaczmy czy ta ustawa nie jest legalna. Wskaznikiem bedzie odmowa
    pobierania wynagrodzen przez poslow pelo i nowosmiesznej. Proponuje rowniez zeby
    wszyscy uwazajacy rzady pis za nielegalne w ramach protestu zrezygnowali z 500+ o ile
    teraz korzystaja z programu.

    Rozumiem, że Ty wcześniej bojkotowałeś rządy PeŁo odmawiając podwyżek
    emerytury i wszelakich zwolnień od podatków, które wprowadzono za PeŁo?

    Ty naprawdę jesteś idiotą. Myślisz, że rezygnując z 500+ źle zrobią
    pisiorom? Wręcz przeciwnie. Niech biorą wszyscy, którzy tylko mogą, a
    szybciej się unicestwi pisiorów, bo już w tym roku będą mieli problemy
    finansowe, a co będzie w przyszłym roku to już jest ogromną zagadką. Jak
    zacznie wszystko drożeć z tego powodu to nawet najbardziej zatwardziałe
    mohery pokażą im gest Kozakiewicza.

    Póki co wszystko idzie w dobrym kierunku. Albo w tym , albo w przyszłym
    roku zaczną się problemy w samym pisie i może dojść do rozłamów.

    Problem jest tylko w tym, że naród znów się może zwrócić w kierunku PeŁo
    zamiast wybrać tych, którzy mogliby coś zmienić i wprowadzić normalność.

  • 384. Data: 2017-01-17 22:19:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-08 o 18:18, Uzytkownik pisze:

    > Choć gość jest strasznie skrzywiony fanatyzmem katolickim to pod
    > względem ekonomii uważam go za geniusza.

    Buhahaha

    Pozdro.. TK

  • 385. Data: 2017-01-17 22:20:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-08 o 19:20, Zyga pisze:
    > Zenek Kapelinder wrote:
    > /../
    > /../
    >
    > Kogutek, zyjesz w zamknietym swiecie.
    > Pierwszy lepszy przyklad z brzegu:
    > benzyna dokladnie rok temu grubo ponizej 4zl, a teraz dochodzi do 5
    > zl./litr
    > itd.. pochodne od ceny paliw

    Brawo. Korelacja wprost idealna.

    Pozdro.. TK

  • 386. Data: 2017-01-17 22:22:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-08 o 22:14, Pete pisze:

    > A cena $, EUR i CHF też sobie tylko w PL skoczyła bo taki miała kaprys?

    OPEC widocznie sie dowiedzial i przez 500+ zmniejszyl podaz...

    Pozdro.. TK

  • 387. Data: 2017-01-17 22:30:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-09 o 00:42, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > bo dzięki 500+ wzrosła konsumpcja. Zarówno konsumpcja związana ze
    > spożywką, ale także inna zwłaszcza motoryzacyjna. Jednakże ten pierwszy
    > zachwyt i wydawanie kasy lekką ręką się ukrócą, bo drożeją inne dobra i
    > znów zacznie brakować kasy na podstawowe produkty. Wtedy handel
    > spożywczy odbije sobie straty wzrostem cen.
    >
    > Żarcie zdrożeje. Tyle, że z opóźnieniem. W pierwszej kolejności drożeją
    > usługi oraz produkty bezpośrednio związane z obciążeniem. Są to usługi i
    > produkty bankowe, ubezpieczeniowe, energia, transport. Wzrost tych
    > pierwszych pociąga za sobą wzrost cen żywności.

    Dramat po prostu.
    Zeby porownywac makro to trzeba rozpatrywac wskazniki makro, cos jak
    wzrost podatkow, deficyt PKB i blizej Ci nieznane inne wskazniki.

    > Co do 500+ to wiesz, że w ciągu roku, kiedy jest wypłacane sprzedaż
    > nowych aut wzrosła o ok. 25%?
    >
    > Wiesz, że w tym okresie wśród kupujących nowe auta potroiła się liczba
    > kobiet?
    >
    > Jak sądzisz do których polskich firm motoryzacyjnych trafiają te pieniądze?
    >
    > Trafiają do Czechów, Japończyków, Niemców ...
    >
    > Jak więc widać najwięcej z tego 500+ mają firmy zagraniczne.

    Fakt. Nie mamy montowni w Polsce, polskich importerow i sprzedawcow.
    Idealne przy okazji jest rozpatrywanie zagadnienia w oparciu o jakas
    jedna branze. Tlumy w gorach i nadmorskich plazach tez pewnie Ci
    przeszkadzaja, bo miejsce na parawan musisz rezerwowac o 6 rano, przez
    swolocz z 500+.

    Pozdro.. TK

  • 388. Data: 2017-01-17 22:36:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-08 o 20:01, Uzytkownik pisze:

    > Cejrowski to gość, który jeździ po świecie i prowadzi biznes w wielu
    > krajach, w ten sposób zarabiając na swoje podróże.

    > Nie mówi co chciałbym usłyszeć, lecz mówi jak jest w innych krajach i
    > dlaczego w Polsce jest tak ch....wo.

    > Choćby OC za jedno z aut w pod koniec zeszłego roku zapłaciłem o 50%
    > drożej niż rok wcześniej.
    >
    > W tym roku, a dokładniej w styczniu i w lutym będę miał opłaty za
    > kolejne auta, aż się boję myśleć o ile drożej.

    I przypadkiem przegapiles zmiany przepisow odnosnie wyplaty szkod
    komunikacyjnych?

    > Ubezpieczenie domu odkładnie takie same warunki jak wcześniej zdrożało
    > mi o 20%

    A mi nie.

    > Woda ze ściekami podrożała mi prawie o 22%
    >
    > Opłaty w bankach w których mam konta zdrożały nawet o 25%

    Dziwne. U mnie w rodzinie nie. Moze zmien bank?

    > Wiele banków wprowadziło opłaty za przelewy i za prowadzenie kont,
    > których wcześniej nie było.

    Jednak zmien bank.

    > Węgiel, który kupowałem, zdrożał o ok. 5% Wcześniej przez kilka lat jego
    > cena stała w miejscu.

    Mi tam gaz stanial.

    > Zdrożało wiele produktów i usług.

    No tak, lokomotywy np. i zarobki Kijowskiego.

    > Kogutek albo żyjesz na Księżycu, albo gówno wiesz na temat wydatków i
    > żyjesz w świeci organizowanym dla Ciebie przez kogoś innego.

    Albo nie dopasowuje argumentow do paranoicznych tez.
    Po raz pierwszy od lat z poczatkiem tego roku nie zdrozaly zadne
    artykuly z ktorymi mam do czynienia zawodowo. Z Twojej branzy jak widze
    tez. Od lat od stycznia rosla cena kotlow, wanien i reszty armatury. W
    tym roku ani drygnie. Drozalo zawsze i wszedzie, tylko w tym jedynym
    roku postanowiles z piana w zebach wiazac to z 500+.

    Pozdro.. TK

  • 389. Data: 2017-01-17 22:36:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiesz czym sie roznimy? Ja jestem obywatelem a ty szmaciarzem. Dla mnie istotne jest
    zeby moje panstwo bylo przede wszystkim bezpieczne i jak najmniej zalezne politycznie
    od innych panstwa a zwlasca od przywodcow innych panstw i roznego zagranicznego
    smiecia okradajacego moje panstwo. Kto rzadzi moim panstwem ma drugorzedne znaczenia
    jesli spelnia dwa poprzednie warunki. PIS na razie spelnia obydwa warunki. Nie
    pozwolili na dzika arabska imigracje. Jako pierwsi postawili sie w UE i nie pozwolili
    za bardzo ingerowac w nasze sprawy. Nie musze kochac pis, Kaczynskiego zeby moj
    bilans zyskow i strat dowodzil zeby ich popierac. Nie musze ze wszystkim sie z nimi
    zgadzac, mnie wystarczy punkt o bezpieczenstwie. Bo w zyciu najwazniejsze jest ze sie
    zyje. I lepiej zyc na kleczkach niz umrzec na stojaco, bo z kleczek mozna wstac a
    niezywi nigdy nie wstaja.

  • 390. Data: 2017-01-17 22:40:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-08 o 22:03, Uzytkownik pisze:

    > Mówisz, że w USA gość nożykiem z gumek ołówków wycina pieczątki i
    > sprzedaje brudne żarcie na brudnych straganach?

    Że 100 lat zaborow, druga wojna swiatowa i piecdziesiat lat komunizmu?

    Pozdro.. TK