  • 31. Data: 2016-12-12 23:04:57
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Ale akurat tutaj nikomu nic nie zabiora a niektorym zrobia dobrze. Program rzadowy
    czyli rzadz kupuje.

    ciach. kolejne ekonomiczne bzdury. Twoja wiara w socjalizm silną jest
    jak widać.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2016-12-12 23:06:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Skoro od pewnego czasu uwazam ze jestes idiota to chcialbys zebym sie zgadzal z tym
    co wypierdzisz, zwlaszcza jak nie masz racji? Zauwazylem ze nie jestem osmotniony w
    temacie stanu resztek tego co masz pod beretem.

  • 33. Data: 2016-12-12 23:06:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Skoro od pewnego czasu uwazam ze jestes idiota to chcialbys zebym sie zgadzal z tym
    co wypierdzisz, zwlaszcza jak nie masz racji? Zauwazylem ze nie jestem osmotniony w
    temacie stanu resztek tego co masz pod beretem.

    czyli nie potrafisz uzasadnić swoich wypocin niczym poza argumentami
    osobistymi? Nie dziwi mnie to.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2016-12-12 23:08:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie chce mi sie z toba gadac bo od pewnego czasu uwazam ze jestes idiota, co
    ciekawsze zauwazylem ze nie tylko ja tak uwazam.

  • 35. Data: 2016-12-12 23:08:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Nie chce mi sie z toba gadac

    i dlatego pracowicie odpowiadasz na każdego posta? zaiste mocny to
    argument

    >bo od pewnego czasu uwazam ze jestes idiota, co ciekawsze zauwazylem ze
    nie tylko ja tak uwazam.

    oczywiście możęsz sobie uważać co chcesz. A ja mogę Ci wykazywać, że
    bzdurzysz

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2016-12-12 23:18:38
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A jak nie płynie to kradną linie.

    -----

  • 37. Data: 2016-12-12 23:21:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    ąćęłńóśźż wrote:

    > A jak nie płynie to kradną linie.

    jak płynie też potrafią.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 38. Data: 2016-12-12 23:31:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To zeby zlikwidowac piece i kotly na paliwo stale ma byc powodem obnizenia ceny
    pradu. Tak wynikalo z informacji w wiadomosciach. I jest kilka powodow. Jeden to
    mniejsze zanieczyszczenie powietrza. Kolejny to ze kilkanascie tysiecy osob w Polsce
    by nie zachorowalo i wczesniej umarlo na choroby zwiazane z zanieczyszczonym
    powietrzem. Zeby nie kupowac wegla do palenia w domowych piecach i kotlach za
    granica. Malo kto wie ze na skladach wiekszosc wegla jest z importu bo w Polsce
    takiego wegla jest bardzo malo i by nie wystarczylo dla wszystkich. Mniejszy import
    to wiecej dolarow i euro zostaje w kraju i mozna je lepiej wykorzystac zwlaszcza ze
    wlasnego wegla do przerobienia na prad mamy do obrzydzenia. Inaczej niz z
    preferencyjnymi cenami sie nie da takiej rewolucji zrobic. Deklarujesz ze zezlomujesz
    kociol na ekogroszek jak dostaniesz alternatywne w kosztach grzanie. Przychodza,
    montuja, zabieraja kociol na ekogroszek do huty zalewaja komin betonem. Jestes w
    systemie i placisz za tani prad z innego licznika. Pewno z umowa bedzie do podpisania
    kartka z sankcjami jakie czekaja tych co by taki prad kradli i uzywali do innych
    celow albo wrocili do poprzedniego sposobu ogrzewania.

  • 39. Data: 2016-12-12 23:53:34
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-12-12 22:46, masti wrote:
> [...]
    miloscia do po i agenta bolka. Wybrali kilka milionow rodzin sposrod wszystkich i im
    dali. Tutaj tez zamias osmiorniczki samemu wpierdalac dadza kilku milionom ludzi tani
    prad zeby takich baranow jat ty nie truli. Pewno piece akumulacyjne tez beda na jakis
    preferencyjnych warunkach wybranym sprzedawali. Na przyklad za 15% ceny.

    > czyli zwykłe złodziejstwo

    tylko per saldo taniej zalatwic to w kraju niz ladowac kase w eu a
    odbierac w doplatach do niemieckich wiatrakow

  • 40. Data: 2016-12-13 00:36:15
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A to ciekawe: każdą fazę w inną taczkę?

    -----