  • 561. Data: 2017-02-01 22:55:39
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 1 lutego 2017 22:19:10 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Wed, 1 Feb 2017 00:36:10 -0800 (PST), w
    > <6...@g...c
    om>, Budyń

    om>, Budyń

    że nieprawdą jest, że na zakup samochodów wydano blisko 35 mln zł. "Wszystkie koszty
    związane z pozyskaniem niezbędnych środków do przewozu i ochrony gości wyniosły 13,2
    mln zł. W tej sumie mieści się pozyskanie: 3 BMW 7, 12 samochodów klasy średniej i 22
    samochodów zabezpieczających i pomocniczych" - napisano w komunikacie.

    oszczerstwa? Pytanie było retoryczne, wiadomo dla kazdego wyksztalconego z duzego
    miasta ze antek jezt gupi

    > Skoro jesteś pełnomocnikiem MON (skoro domagasz się przeprosin), to może
    > wytłumaczysz dlaczego Kownacki tłumaczył zakup tych limuzyn za 35mln?
    > (oczywiście jako "winę PO, ale to nieważne :) )
    >
    > No to skoro jesteś tym pełnomocnikiem, to może przeprosić za kłamstwo (bo
    > logiczne, że nie mogą jednocześnie kosztować 13mln lub 35mln).

    a on mówił ze kupili czy ze kupli za kwote? zarzuc linkiem, moze on w ogóle o kwocie
    nie mowił. Chociaz prawdopodobne jest ze g... wiedzial gdy go do telewizji wzieli.

    b.

  • 562. Data: 2017-02-02 03:27:03
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.02.2017 09:33, Budyń wrote:

    > W kazdym razie jest oczywistym ze zamach na trybunał wykonala platforma by miec
    wiekszosc blokujacą program pis w razie przegranych wyborów. Co oczywiscie
    dyskwalifikuje "obronców" demokacji.

    Lewactwo nie umie przegrywać. Teraz po wyborze Trumpa tamtejsi lewacy
    zachowują się jak KOD u nas.
    A w ogóle to do TK i innych sądów powinny być wybory powszechne. Tak
    żeby można było sędziego czy prokuratora odwołać, żeby nie byli
    przyspawani do foteli i dozgonnej emerytury.

  • 563. Data: 2017-02-02 06:05:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Budyn trafil w sedno sprawy z trybunalem. Trybunal stworzyli komunisci na kilka lat
    przed "spontaniczna" rewolucja. Na dodatek stworzyli rewolucje przeciwko sobie. Zeby
    osiagnac cel jakim bylo oddanie wladzy i przejecie majatku narodowego stworzyli
    kierownictwo opozycji. W pierwszym sejmie zwanym kontraktowym czerwoni mieli
    zagwarantowana wiekszosc. Trybunal byl im potrzeby na wypadek gdyby za obietnice
    dodatkowych przywilejow czesc czerwonych poslow przeszla do opozycji. Wtedy trybunal
    mial za zadanie zablokowanie ustaw jakie sejm mogl uchwalic przeciwko czerwonej
    bandzie. Chociazby takich ktore eliminowaly dzialaczy pzpr i ich sluzb z zycia
    gospodarczego i politycznego. Zmiana ustroju spolecznego i przede wszystkim
    gospodarczego w Polsce byla zaplanowana na wiele lat przed rokiem dziewiecdziesiatym.
    Byl moment ze cos im nie poszlo czy moze jeszcze nie byli przygotowani i zaczeli
    tracic kontrole. Wtedy zeby nie doszlo do spontanicznej zmiany wladzy wprowadzili
    stan wojenny. Wylapali i odseparowali od reszty dzialaczy i przywodcow opozycji. Z
    tym ze przywodcow ktorzy byli na ich uslugach w luksusowych osrodkach a reszte w
    pierdlach z kryminalistami. Myk jaki z trybunalem zrobilo PO byl powtorzeniem myku
    czerwonych i mial na celu trzymanie za jaja innych w przypadku gdyby PO przegralo
    wybory. Do tego wszystkiego byli pewni ze Komorowski wygra wybory prezydenckie. I sie
    usralo i zostal im przekombinowany TK. Gdyby mieli TK i prezydenta to nie bylo by
    afery reprywatyzacyjnej, afery amber gold, ustawy obnizajacej ubeckie emerytury i
    jeszcze wielu innych afer o ktorych na razie nie wiemy a Walesa dalej bylby
    krysztalowo czysty. Chwilowo to wszystko jest mozliwe dzieki ludziom takim jak
    Kaczynski. Ma jakis osobisty uraz do czerwonej bandy i chce ja wykonczyc. Nie lubie
    go ale czapke przed nim zdejme. Gdyby go w tej chwili zabraklo to wielu dzialaczy pis
    dla kasy by sie skorwilo. Przy okazji. Wasaczowi grozi dozywocie, w jego wieku 10 lat
    pierdla to dozywocie. Przez prawie trzydziesci lat nie bylo mozliwosci wyjasnienia
    czy przy prywatyzacji PZU nie bylo przekretu. Jak znam zycie kolejna sprawa bedzie
    sprzedaz za cene ponizej ceny gruntu Domow Towarowych Centrum.

  • 564. Data: 2017-02-02 12:30:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> napisał(-a):

    > Trybunal stworzyli komunisci na kilka lat przed "spontaniczna" rewolucja.

    Trybunał to postulat Solidarności, geniuszu.
    Komuniści stworzyli też Sejm, a nawet napisali Konstytucję.
    Powiem więcej -- komuniści stworzyli też szkoły, do których nadal dzieci
    chodzą! A w twoim przypadku to nawet osiągnęli swój cel :))

  • 565. Data: 2017-02-02 12:32:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Feb 2017 03:27:03 +0100, w <589298f8$0$659$65785112@news.neostrada.pl>,
    KIKI <h...@u...dl> napisał(-a):

    > Lewactwo nie umie przegrywać. Teraz po wyborze Trumpa tamtejsi lewacy
    > zachowują się jak KOD u nas.

    Z kolei prawactwo nie umie rządzić. Po ostatnim dekrecie Trumpa firmy
    zastanawiają się jak zastąpić inżynierów, którzy nie mogą wrócić do pracy i
    rodzin.
    Całe szczęście, że Jobsowi -- potomkowi uchodźcy z Syrii -- udało się :))

  • 566. Data: 2017-02-02 15:33:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W kazdym panstwie w ktorym wplywy sa mniejsze od wydatkow da sie policzyc kiedy
    zabraknie pieniedzy. W panstwie z centalnie sterowana gospodarka da sie to zrobic
    precyzyjniej niz w kapitalistycznym. Zapasc mozna przewidziec na wiele lat wczesniej.
    Dochofzi do kryzysu, rzady siegaja do kieszeni obywateli. Ludzie z tego nie sa
    zadowoleni i zaczyna sie mordobicie na ulicach. Czerwona banda wymyslila jak zrobic
    podwyzki na zyczenie obywateli bo wtedy prawdopodobienstwo ze wyjda protestowac jest
    duzo mniejsze. Solidarnosc stworzyli czerwoni na wiele lat zanim oficjalnie powstala.
    To jesli twierdzisz ze owczesny rzad zrobil cos czego chciala solidarnosc to czyj
    plan realizowal? Kartki na zarcie byly zrealizowanym postulatem solidarnosci. Komu
    zrobily dobrze? Rzadzacym czy rzadzonym? Przed kartkami bylo tyle samo zarcia na
    rynku co po wprowadzeniu kartek, czyli w pewnych asortymentach troche za malo. Byly
    wtedy kolejki. Po wprowadzeniu kartek tez byly kolejki. Czyli kartki nic nie zmienily
    ale ludzie uwazali ze solidarnosc dojebala rzadowi bo sie ugial i wprowadzil kartki.
    Rzadowi kartki byly na reke.

  • 567. Data: 2017-02-02 15:44:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Feb 2017 06:33:55 -0800 (PST), w
    <4...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Solidarnosc stworzyli czerwoni

    Kapelindera stworzyli czerwoni.

    > Czyli kartki nic nie zmienily ale ludzie uwazali ze solidarnosc dojebala rzadowi bo
    sie ugial i wprowadzil kartki. Rzadowi kartki byly na reke.

    Patrz, prawo grawitacji też było na rękę i rządowi, i Solidarności...

  • 568. Data: 2017-02-02 17:05:15
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.02.2017 12:32, r...@k...pl wrote:

    > Z kolei prawactwo nie umie rządzić. Po ostatnim dekrecie Trumpa firmy
    > zastanawiają się jak zastąpić inżynierów, którzy nie mogą wrócić do pracy i
    > rodzin.

    Pewnie inżynierowie wrócą ale z Yemenu czy z Syrii i tych kilku innych
    krajów? Raczej Azjaci.
    Ja na miejscu Trumpa to bym zamknął uniwersytety dla obcokrajowców z
    wrogich krajów. Po co mamy ich uczyć, nawet za grubą kasę, po to żeby
    nam robili konkurencję?

    > Całe szczęście, że Jobsowi -- potomkowi uchodźcy z Syrii -- udało się :))

    Dobrze że się ten Jobs nie wysadził na koniec swojej kariery.

  • 569. Data: 2017-02-02 17:40:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Feb 2017 17:05:15 +0100, w <589358bc$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>,
    KIKI <h...@u...dl> napisał(-a):

> [...]
    > Ja na miejscu Trumpa to bym zamknął uniwersytety dla obcokrajowców z
    > wrogich krajów. Po co mamy ich uczyć, nawet za grubą kasę, po to żeby

    A Arabia Saudyjska i Pakistan to wrogie kraje? Bo stamtąd pochodzili
    terroryście.
    A Syria? Bo stamtąd akurat nie było żadnego.

    > Dobrze że się ten Jobs nie wysadził na koniec swojej kariery.

    Jak McVeight.

  • 570. Data: 2017-02-02 18:36:44
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.02.2017 17:40, r...@k...pl wrote:

    > Jak McVeight.

    Ale McVeight raczej się nie wysadził tylko pozostawił ciężarówkę. A co
    do araba to bym się bał co mu strzeli do głowy.