  • 1. Data: 2012-07-04 17:43:39
    Temat: Naklejki firm ochroniarskich :)
    Od: "vitek" <v...@s...pl>

    Witam serdecznie,
    własnie skończyłem montować u siebie w domu system alarmowy. Na zewnątrz
    mam sygnalizator i chciałbym na niego nakleić naklejkę jakiejś firmy
    ochroniarskiej np. Solid Security. Czy mam do tego prawo? tzn. nie
    nawiązałbym żadnej umowy z tą czy inną firmą, ale po prostu przykleiłbym ich
    naklejkę w celu dodatkowego "straszonka" na potencjalnego złodzieja. Na
    naklejkach różnych firm widoczne są ich loga / symbole, które wyglądają dość
    poważnie.

    Co o tym sądzicie?

  • 2. Data: 2012-07-04 18:42:47
    Temat: Re: Naklejki firm ochroniarskich :)
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-07-04 17:43, vitek pisze:
    > Witam serdecznie,
    > w?asnie sko?czy?em montowa? u siebie w domu system alarmowy. Na zewn?trz
    > mam sygnalizator i chcia?bym na niego naklei? naklejk? jakiej? firmy
    > ochroniarskiej np. Solid Security. Czy mam do tego prawo? tzn. nie
    > nawi?za?bym ?adnej umowy z t? czy inn? firm?, ale po prostu przyklei?bym ich
    > naklejk? w celu dodatkowego "straszonka" na potencjalnego z?odzieja. Na
    > naklejkach r?nych firm widoczne s? ich loga / symbole, kt?re wygl?daj? do??
    > powa?nie.
    >
    > Co o tym s?dzicie?

    ja bym się bał ze mi taki ochroniarz z tej firmy ściągnie tę nalepkę
    siłą woli ;)

    michal

  • 3. Data: 2012-07-04 20:02:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    vitek pisze tak:

    > chciałbym na niego nakleić naklejkę jakiejś firmy
    > ochroniarskiej np. Solid Security. Czy mam do tego prawo?

    Jest to powszechna praktyka. np wiem o tuptusiu z mojej okolicy, który
    nakleił sobie na drewutni gdzie trzyma kartofle, puszki, gumofilce i
    dodatkowo małego pieska. Jak na razie nic mu nie zrobili. Pewnie boją
    się zapukać bo ujada.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2012-07-04 20:17:35
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-07-04 20:02, PiteR pisze:

> [...]
    > nakleił sobie na drewutni gdzie trzyma kartofle, puszki, gumofilce i
    > dodatkowo małego pieska. Jak na razie nic mu nie zrobili. Pewnie boją

    Przecież dla tych firm to dodatkowa reklama więc czemu mieliby mieć coś
    przeciwko?

    Lukasz

  • 5. Data: 2012-07-04 20:38:29
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 04.07.2012 17:43, vitek pisze:
> [...]
    > naklejkach różnych firm widoczne są ich loga / symbole, które wyglądają dość

    A zrób sobie swoją naklejkę, z daleka wszystkie wyglądają podobne, na
    amatora wystarczy. A na nie amatora to trzeba mieć coś cenniejszego w
    domu niż LCD40" + laptopa, a wtedy to lepiej mieć tą umowę z ochroniarzami..

  • 6. Data: 2012-07-05 17:29:53
    Od: adamw777 <a...@g...pl>

    > Przecież dla tych firm to dodatkowa reklama więc czemu mieliby mieć coś
    > przeciwko?

    Mają coś przeciwko, bo taka tabliczka działa odstraszająco, a umowa nie
    podpisana i kasy nie biorą. W niektórych miejscach zdejmują jak zauważą.

    Adam

  • 7. Data: 2012-07-06 14:49:07
    Od: "Boban" <b...@W...gazeta.pl>

    vitek <v...@s...pl> napisał(a):
    Czy mam do tego prawo?

    Nie masz do tego prawa ale praktyka jest różna.
    Sąsiadowi Solid nakazał zdjąć oznaczenia a ja mam oznaczenia Juwentusu za
    ich przyzwoleniem po wypowiedzeniu przeze mnie umowy.

  • 8. Data: 2012-07-06 14:54:13
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > Na naklejkach różnych firm widoczne są ich loga / symbole, które wyglądają

    Mi sami na tablicy dali naklejki i to z 2 firm :)
    to reklama dla nich