  • 271. Data: 2013-01-09 10:26:33
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 stycznia 2013 08:32:28 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Też to w TV widziałem. Jaja do potęgi. Czarny z komuchem się skumali i
    >
    > Polskę wyjebali.

    http://www.wiocha.pl/831722,Swiecenie_wlazow_kanaliz
    acyjnych_w_Lodzi
    A to to coś innego?
    Wyciągnięcie kasy z budzetu miasta i przy okazji pośmiewisko na całą Europę.
    http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,10642210,Swieceni
    e_wlazow__czyli_z_Lodzi_smieje_sie_caly_swiat.html

  • 272. Data: 2013-01-09 10:32:35
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: <news>

    Użytkownik "Aleksander" napisał:
    > Makulaturę też można spalić.

    Ale nie boisz się że w czasie spalania w nieprzystosowanym piecu domowym
    powstają jakieś szkodliwe dioksyny? Bo przecież papier to nie drewno:)

  • 273. Data: 2013-01-09 10:32:39
    Od: <news>

    > Nie sprawdzę, bo w domowych warunkach, nie łatwo jest uzyskać
    > temp. zapłonu diamentu - nie wystarczy tu kilka gazet i patyczków :)

    "Po raz pierwszy diament spalił pod szklanym kloszem Antoine Lavoisier,
    używając promieni słonecznych skupionych soczewką. Udowodnił w ten sposób,
    że diament to czysty węgiel."

    Widać jak zwykle pitolisz jak potłuczony!:)

  • 274. Data: 2013-01-09 10:34:27
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > nie rozdawał tylko przekazywał w uzytkowanie

    W tamtych czasach na jedno wychodziło. Nikto nikomu nie zabrał mieszkania
    lokatorskiego raz otrzymanego.

    > to, że nie słyszałeś to zupełnie inna sprawa

    Taaa. Ty żeś słyszał. Dla prywaciarza poderwać wtedy fuchę u państwowego
    zleceniodawcy czy to na budowie bloków czy przy hucie to był pewniak dobrego
    zarobku i otrzymanych pieniędzy.
    Sam pracowałem wtedy w zakładzie elektrycznym i wiem jak się rwali wszyscy w
    CECHu gdy jakieś zlecenie dla prywaty od było. Remonty instalacji
    elektrycznych w szpitalach, na komendach, straży pożarnej, Poczcie i
    Telekomunikacji (wtedy jedna firma)

    > i nie myl budownictwa spółdzielczego z kupowaniem przzez ludzi mieszkań
    > od developerów. To była ich własna decyzja.
    >
    > Bo tylko pokazujesz, że albo nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz
    > albo usiłujesz nieudolnie manipulować.

    Porównujemy czasy Gierka i to co było za Gierka do czasów dzisiejszych.

    Marek

  • 275. Data: 2013-01-09 10:36:44
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...

> [...]
    >Europę.
    >http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,10642210,Swiecen
    ie_wlazow__czyli_z_Lodzi_smieje_sie_caly_swiat.html

    Czytałem. Czytałem też komentaż kogos że jak by dobrze zapłacił to i srakę
    by mu poświęcili.
    Z drugiej strony żydki czy komuchy też wszystko zrobią dla kasy, więc nie
    jest to domena czarnych czy innych lecz zwykła ludzka pazerność.

    Marek

  • 276. Data: 2013-01-09 10:41:40
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > To musiała być faktycznie jakas śmieszna kwota uzbierana. (
    > Z niepełnego wkładu mojej żony po zrewaloryzowaniu (pamiętam też że liczył
    > się okres w jakim wpłacano pieniądze czyli uwzględniali inflację???)

    Bardzo w to watpie zeby srednia z calego okresu.

    > wystarczyło na połowę kawalerki zakupionej na wolnym rynku. No co? Znowu
    > tylko ja miałem szczęście? Nie pamiętam ile było tego wkładu przed
    > rewaloryzacją i jak to się miało do wartości mieszkania za komuny, ale nie
    > była to jakaś duża kwota.

    Ale to byla doplata do mieszkania z tego wkladu? Bo jak tak, to dokladali
    wiecej niz nominalnie bylo na ksiazeczce o ile pamietam. Gdybys natomiast
    chcial wyplacic te pieniadze to napewno nie rownowartosc gwarantowanego
    wkladu.

    Pozdro.. TK

  • 277. Data: 2013-01-09 10:56:09
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > zrewaloryzować wkładów. Gierek miał mieszkań pod dostatkiem i rozdawał je
    > za darmo jako mieszkania pracownicze i lokatorskie. Firmy prywatne które
    > czasem miały zlecenia przy budowie dostały wynagrodzenie za swoją pracę.
    > Nikt nie słyszał o wydymanych wykonawcach którym nie zapłacono.

    Ty Marek jestes chyba tak zawiedziony dzisiejsza polityka, ze nawet Gierek
    wydaje Ci sie byc dobrym wojkiem.

    Pozdro.. TK

  • 278. Data: 2013-01-09 11:02:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Jan 2013 10:34:27 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > W tamtych czasach na jedno wychodziło. Nikto nikomu nie zabrał
    > mieszkania lokatorskiego raz otrzymanego.

    czyli nie masz pojęcia o czym piszesz

> [...]
    > Poczcie i Telekomunikacji (wtedy jedna firma)

    > Porównujemy czasy Gierka i to co było za Gierka do czasów dzisiejszych.

    to porównuj do 3 milinoów mieszkań Kaczora a nie do developerów.
    Jednak naprawdę nieudolnie manipulujesz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 279. Data: 2013-01-09 11:08:28
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    ""Dariusz K. Ładziak"" wrote"

> [...]

    Nie sprawdzę, bo w domowych warunkach, nie łatwo jest uzyskać
    temp. zapłonu diamentu - nie wystarczy tu kilka gazet i patyczków :)

    Ale jakbym miał odpowiedni piec z palnikiem zdolnym
    zapalić diament - to oczywiście że paliłbym wyłącznie diamentem ;)

  • 280. Data: 2013-01-09 11:11:51
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Bardzo w to watpie zeby srednia z calego okresu.

    Nie średnia. W zależności ile w jakim okresie wpłacałeś to miałeś za dany
    okres różne poziomy rewaloryzacji. I tak np. pod koniec 89roku gdy inflacja
    szalała a nadal wpłacało się ta sama kwotę co 5 lat wcześniej to wiadomo że
    za 89 rok rewaloryzacja była najniższa.

    > Ale to byla doplata do mieszkania z tego wkladu?

    Nie. Po prostu książeczkę zlikwidowaliśmy w banku PKO BP, otrzymaliśmy do
    ręki kasiorę, dołożyliśmy drugie tyle i kupiliśmy mieszkanie na rynku
    wtórnym od osoby prywatnej. Pamiętam jeszcze, że dopiero po roku czasu
    dowiedzieliśmy się otwierając oczy ze zdumienia że w US trzeba było wpisać
    tę kwotę w PIT i odprowadzić od niej podatek. Myśmy tego nie zrobili z
    czystej niewiedzy, bo kto by pomyślał że państwo demokratyczne będzie
    chciało nas złupić i to w takiej sytuacji. Przez 5 lat mieliśmy lekkiego
    stracha bo wtedy u nas kontrole US były kazdego niemal PITa i nie
    wiedzieliśmy czy bank informuje US czy nie. Ale minęło 5 lat a nawet już
    kilkanaście i teraz naczelnik US może mnie cmoknąć w dupę.

    Marek