  • 42. Data: 2021-05-15 16:59:46
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Kaczyński nie mówi o żadnym limicie 100 tys zł, tylko "to można
    > osiągnąć nawet za cenę 100 tys albo mniej".

    No to pytam: jak?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 40. Data: 2021-05-15 16:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    > "Bo wie pan, reklamujemy te samochody za 10tys, ale w sumie nie
    > mówilismy że to górny limit, dlatego sa po 110".

    W sumie jak chcieliby rzeczywiście pomoc to mogliby na poczatek
    przestać okradać obywatela z 2% w momencie kiedy chce kupić dom /
    mieszkanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 43. Data: 2021-05-15 17:00:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 15.05.2021 o 16:52, Budzik pisze:
    > Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > To o co chodzi z tymi 100 tysiacami?

    O nic nie chodzi. Heby tutaj się wkręcił, bo nie do końca rozumie, co
    się mówi.

    --
    MN

  • 44. Data: 2021-05-15 17:03:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 15.05.2021 o 16:59, Budzik pisze:

    > No to pytam: jak?

    Mnie nie pytaj. Ja bym pewnie nie umiał, ale umiem sobie wyobrazić, że
    idąc po bandzie i robiąc wszystko samemu - jest to możliwe.

    --
    MN

  • 45. Data: 2021-05-15 17:09:12
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/05/2021 17:00, Marcin N wrote:
    > O nic nie chodzi. Heby tutaj się wkręcił, bo nie do końca rozumie, co
    > się mówi.

    Proszę o wybaczenie, to mgła muskofa, nie pojmuje co mówią do mnie z TVP :(.

  • 46. Data: 2021-05-15 17:10:40
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/05/2021 17:03, Marcin N wrote:
    > Mnie nie pytaj. Ja bym pewnie nie umiał, ale umiem sobie wyobrazić, że
    > idąc po bandzie i robiąc wszystko samemu - jest to możliwe.

    Ba, fizycy nawet mają na to nazwę: tunelowanie kwantowe. Często
    spotykane przy barierach kompetencyjnych w spółkach skarbu państwa, w
    dowolnej opcji politycznej.

  • 47. Data: 2021-05-15 17:12:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wróć do gimnazjum.

    -----

  • 48. Data: 2021-05-15 17:14:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Manipulowanie koszykiem.

    -----

  • 49. Data: 2021-05-15 17:15:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budzik napisał:

    > No to pytam: jak?

    Zacząć od zlecenia projektu. Najlepiej jakiemuś Austrikowi --
    Austriacy są tani, bo można im w ogóle nie płacić. A do tego
    przynoszą pieniądze w kopercie -- i już jest za co budować.
    Chłop zna się na deweloperce jak mało kto.

    --
    Jarek

  • 50. Data: 2021-05-15 17:18:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>