    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [OT]Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Date: Sun, 30 Mar 2014 14:08:44 +0200
    <o...@l...harvard.local> <lgra8b$9np$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lgsa95$ik$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lgspls$9ag$1@speranza.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local> <lgul8k$hpr$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lh0kdo$hj$1@speranza.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local> <lh1i6d$ruu$1@speranza.aioe.org>
    <53349854$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh31ps$8ic$1@news.task.gda.pl>
    <53356521$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh3rts$ek1$8@news.task.gda.pl> <o...@l...harvard.local>
    <o...@l...mshome.net> <lh8laf$uv9$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...mshome.net>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Pisanie "brednie", "bzdury" bez żadnego argumentu (na zasadzie "co ten
    > debil wypisuje, przecież JA WIEM LEPIEJ") nie przystaje do dorosłego
    > człowieka podpisującego się na grupie imieniem i nazwiskiem.
    > Napisałem trzy długie posty, podałem konkretne linki, napisałem jakie
    > mam wątpliwości - ani razu się do tego nie odniosłeś.

    wybacz ale udowadnianie że nie jestem wielbładem nie bawi mnie kompletnie...

    jak ktoś zaczyna mi opoaiwdacą paranaukowe historyjki
    to nazywam je adekwatnie bredniami...

    proszę o naukowe dowody na poparcie tych tez i możemy zacząć dyskusję
    na razie to ja mam udowodnić że nie ma krasnoludków i że bóg nie istnieje.

    to tak nie działa... jeśli twierdzisz że kiedyś istniała wyżej od nas SIC!
    rozwinięta cywilizacja po której zostały tylko debilne kamienne konstrukcję.
    Potem ktoś dokłada do pieca opowiadając, że można manipulować
    wymiarami nie potrafiąc zrobić głupiej żarówki. to co mam powiedzieć...

    jedno słowo sie nasuwa brednie...

    przykro mi ale każdy kto ma racjonalny umysł tak samo to nazwie...