  • 161. Data: 2012-12-10 08:40:12
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:ka3709$hug$1@dont-email.me...

    > a po co mam sie tłumaczyć? To nie na mnie donosi skarbnik

    A właśnie że n aciebie. Spotkałem kiedyś w barze takiego jednego co twierdzi
    że jest twoim skarbnikiem i że zarąbałeś kasę z koła gospodyń wiejskich.

    Marek

  • 162. Data: 2012-12-10 08:42:12
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > A jest w ogóle w PL jakiś inny *znany* polityk reprezentujący środowisko
    > wolnorynkowe? ;-)
    > JKM to po prostu postać pomnikowa w tym kontekście.
    > Z tym, że mnie osobiście jest obojętne KTO w PL wprowadzi wolny rynek.
    > Może to być choćby SLD ;-)

    Czosnkowe gupki pokroju ghost i masti, tego nie przyjmują do wiadomości, bo
    to godzi w ich interesy.

    Marek

  • 163. Data: 2012-12-10 09:12:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 12:50:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Kris, placenie za wode i kanalizacje to nic innego jak kupowanie towaru. Nie
    >
    > mam pojecia jak ma sie podlewanie ogrodu, czy napelnianie basenu ze
    >
    > smieciami.

    W sobote miałem okazje pogadać z dwoma radnymi. Wychodzi na to że u nas jednak
    przyjeta będzie opcja "od osoby" Osoby liczone wg oświadczenia własciciela
    nieruchomości. Kwota to 8,5zł za segregowane i 15zł za niesegregowane.
    W moim przypadku 25,5zł to kwota do przełknięcia. Plusik tego jest taki że nie będe
    już musiał plastyków, papieru i szkła wynosić do ogólnodostepnych pojemników tylko mi
    to z przed domu zabiorą;)

  • 164. Data: 2012-12-10 10:08:42
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A właśnie że n aciebie. Spotkałem kiedyś w barze takiego jednego co
    > twierdzi że jest twoim skarbnikiem i że zarąbałeś kasę z koła gospodyń
    > wiejskich.

    Daj spokój. Szkoda czasu na odnoszenie się do takich "rewelacji".
    Są tacy co to mają już do cna spaczone umysły czerwoną propagandą. To jest
    choroba, jak alkoholizm...

  • 165. Data: 2012-12-10 13:04:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nie wiem, ale tak sobie pomyslalem, ze nikomuby sie nie chcialo. :-)

    Oj chcialo, chcialo....

  • 166. Data: 2012-12-10 13:05:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > To jest choroba, jak alkoholizm...

    Zgadza sie, wiara w korwina to choroba.

  • 167. Data: 2012-12-10 13:27:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 10 Dec 2012 08:40:12 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > A właśnie że n aciebie. Spotkałem kiedyś w barze takiego jednego co
    > twierdzi że jest twoim skarbnikiem i że zarąbałeś kasę z koła gospodyń
    > wiejskich.

    ciekawe, ze reagujesz agresją zamiast zbić moje argumenty. Ale to u
    korwinowych wyznawców normalne.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 168. Data: 2012-12-10 14:46:33
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

> [...]
    >nie będe już musiał plastyków, papieru i szkła wynosić do ogólnodostepnych
    >pojemników tylko mi to z >przed domu zabiorą;)

    Ja jestem ciekawy jak będzie u mnie ...

    W Toruniu ustalili że też będzie od osoby i 12,5zł (za segregowane śmieci) i
    i 25 za niesegregowane ...

    U Ciebie duuużo taniej ...
    W Toruniu zwykłe złodziejstwo bo zapewne dużo będzie płaciło 25zł bo nie
    będzie możliwości segregacji lub spółdzielnie będą miały to gdzieś bo i tak
    lokator zapłaci ...

    Ciekawy jestem jak będzie u mnie w gminie. Mam nadzieję że będzie od osoby ,
    ale cena jakaś "normalniejsza" bo uważam że w Toruniu ceny są za wysokie ...

  • 169. Data: 2012-12-10 14:52:44
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > W Toruniu ustalili że też będzie od osoby i 12,5zł (za segregowane śmieci)
    > i i 25 za niesegregowane ...

    Pewnie to ta sama toruńska firma konsiltingowa co i u nas tak sobie
    wyliczyła.
    Złodziejstwo.

  • 170. Data: 2012-12-10 22:47:21
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > ciekawe, ze reagujesz agresją zamiast zbić moje argumenty. Ale to u
    > korwinowych wyznawców normalne.

    Najpierw mi udowodnij że Korwin zarąbał jakieś dutki.

    Marek