    From: "s_13" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Obowiązek odśnieżania posesji.
    Date: Sat, 18 Feb 2012 21:08:34 +0100

    kiedyś, gdy miałem chodnik przed posesją, nadgorliwy strażnik nakazał mi
    usunięcie mchu spomiędzy starych płytek chodnikowych, że niby porządek
    trzeba zrobić... to ja mu kazałem spadać na drzewo, że to nie śmieci, ani
    psie gówna, tylko taka miejska fauna i flora i że mi się podoba taki
    naturalistyczny dizajn... pomarudził, ale mandatu nie odważył się
    wystawić... jak widać pojęcie porządku też bywa różne w zależności od
    osobnika...

    > No ale takie obowiązki to zostały wprowadzone w 1921 roku i później to już
    > w zasadzie cały czas funkcjonowały w różnych rozporządzeniach lub
    > ustawach.

    eeeh... kiedyś było prawo pierwszej nocy... a dzisiaj jakoś zapomniane...
    to, że "kompot zawsze był" to nie argument, tylko wygodna wymówka...

    pozdrawiam
    s_13